Igår, 23:42
Medlem
Är en dum tonåring som gymmat alldeles för kort för att trycka steroider men drog en slutsats att jag ville kickstarta min fysik så jag slipper skämmas på gymmet
Satte mitt första stick 6 augusti och går in på vecka 9 på torsdag (avslutas vecka 12/13)
Tänkte berätta om vad jag upplevt och vad som var tanken med den här cykeln.

Vi börjar med lite stats före vs nu:

Kroppsvikt
Då: Ca 70kg
Nu: Nästan 90kg

Arbetsvikt i bänken
Då: 55kg
Nu: 85kg

Arbetsvikt benböj
Då: 70kg
Nu: 110kg

Pull ups:
Då (70kg bw): Under 5
Nu (88kg bw): 5 strikta

Önskar att jag mätte mina armar innan men det tänkte jag inte på just då så där har jag inga siffror innan.

Men som sagt ville få en kickstart på gymmet så tog hem två st vialer med testo e 250mg/ml. Tanken var att detta ska vara mina enda kur i livet men känner redan på mig att nästa år kommer det vankas en till med lite högre dos. (fattar varför man blir beroende av detta då passet blir helt annorlunda jämnför med utan)
Tycker mig inte ha blivit större på nått vis, när jag tittar mig i spegeln känner jag mig mager fast jag vet att jag har mer massa än innan, har vid två tillfällen fått frågan om jag går på preparat så nånting har ju hänt under dessa veckor trots allt men kroppsdismorfin är inget skämt.

Hur min kropp reagerat på denna dosen i form av biverkningar tänkte jag även dela med mig av:

Akne: Inte mycket alls, småfinnar i ansiktet som försvinner lika snabbt som dom kommer, nån fet på ryggen kan komma då och då samt uppe på trapzen. Inget farligt med andra ord.

Libido (sexlust): Mycket hög, dock som gammal centralstimulant brukare så är den fullt hanterbar i jämnförelse.

Bröstvårtor: Börjar inbilla mig lätt ömhet, vilket känns sådär pytteliten köl bakom ena bröstvårtan likt man får i början av puberteten ingen aning om det är dåligt tecken.

Testiklar: Svårt att avgöra men känns mindre, visst är det en biverkning som ej går att undkomma utan extra tillskott men den är värd att ta med.

Håravfall: Nej

Mentalitet: Märkbart förbättrad, mer benägen att kriga på in i det sista varje övning.

Ber om ursäkt för rörig rapport, att skriva långa texter är nämnligen inte min paradgren
Självklart vet jag att siffrorna kring vikterna har mycket o göra med tillfälligt vatten och glykogener som ger tryck men jag är glad i mina nuvarande arbetsvikter ändå
Om det finns tecken på liv här skall jag uppdatera senare samt efter pct hur det har gått, jag är trots allt bara en glad amatör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in