Citat:
Ursprungligen postat av
-Nigger-
Jag menar såklart de fall där utvisning inte kan ske. Hur man ska gå tillväga då för att bli av med invandraren.
Vad tycker du?
Vad jag tycker kan jag inte skriva, för det blir inte uppskattat hos moderatorerna tror jag...

Ja om du menar rent praktiskt hur det ska gå till så får vi dela in det under olika kategorier
1. Infångandet, detta blir det svåraste, här får man jobba med gryningsräder om man har ett specifikt mål och kända adresser, samt rasprofilering på öppen gata är nog effektivt för att fånga in så många som möjligt
2. Förvaring, denna punkten är nog den enklaste, vi har många jättefina obebodda öar i Sverige, tex Gotska Sandön, eller vilken liten skit Ö som helst funkar, afrikaner och araber kan ju oftast inte simma heller, så dom är nog helt fast där på ön. Bara att smälla upp en stor fet byggnad/anstalt där man kan husera en jävla massa folk på
3. Slussning till nytt land, också relativt enkelt, min tanke är att en stor fet båt kommer och hämtar upp alla på ön varje vecka och slussas vidare till typ Nordafrika eller liknande, det tar längre tid per resa, men man hade sparat enorma pengar på att genomföra transporten på detta sätt, detta land tvingar man till detta upplägget relativt enkelt då man hotar att dra in biståndet om de inte lyder, och så kanske man kan ge en liten symbolisk summa per fånge också i utbyte, typ 500kr per fånge engångskostnad som ska stå för invandrarens mat och husrum den första tiden i det nya landet
4. Utmätning av tillgångar, kanske inte nödvändigt på varenda invandrare, men i väldigt många fall om en person har levt i Sverige 5+ år utan att jobba och belastat samhället enormt så ska 90% av dess tillgångar konfiskeras, om den inte äger någonting så kommer smycken eller annan elektronik tas i beslag på båten