2026-10-03, 14:53
Medlem
Offerviljas avatar
I Frankrike sprutar rasfrämlingarna eld i ansiktet på vita människor. Jag såg precis ett klipp från demonstrationerna i Frankrike där en fransk tjej fick eld i sitt ansikte. Stackars henne. Vi vita är alla alldeles för snälla. De ska ut från Europa allihopa! Jag är rasist! Stolt rasist! Jag hatar dem!

https://www.friatider.se/valdet-trappas-upp-nu-angrips-vita-kvinnor-med-eldkastare

https://www.friatider.se/olidligt-le-pen-om-video-med-ung-poliskvinna-som-jagas-som-ett-villebrad

Vi har varit snälla som tagit emot dem, men de är bara elaka tillbaka.

Räcker det inte med snällhetsnationalism nu?
Varför är vita människor så mesiga?
Kan inte alla vi bara bli riktiga rasister?

Jag har av någon anledning idag fastnat för den här låten. Vill tillägna den till hon som fick eld i ansiktet:

Folke Nikanor och Johanna Svensson - Täcket

Behöver det europeiska folket enligt er bli mer rasistiskt och hatiskt?
Senast redigerad av Offervilja 2026-10-03 kl. 15:05.
Citera
2026-10-03, 15:05
Medlem
Fantens avatar
Vad oväntat att det gick åt Hel för en brud som gav sig in och tjafsade med uppenbart aggressiva män.
Kallas hennes fightingdisciplin för 'crawling', som simstilen?

Skämt åsido så tror jag nog att lösningen snarare är att sluta kalla saker för rasism när det inte är det.
Låt oss säga för resonemangets skull att du är utrikiskt född neger och begår ett brott - då är det inte rasism rättsväsendet att döma dig till ett liknande straff som en infödd hade blivit. ¨

Vad vi behöver sluta med är De Låga Förväntningarnas Rasism. Och tron om att det är rasistiskt att inte döma, som i det här resonemangets fall, negrer efter samma måttstock som infödda.
Senast redigerad av Fanten 2026-10-03 kl. 15:08.
Citera
2026-10-03, 15:08
Medlem
Det kommer folk till europa som hatar vita.
Hatar våran kultur, hatar våran religion.

Dom måste ut.

Varför i helvete ska dom få stanna?
Inte nog med att dom hatar västvärlden.
Dom våldtar allt som rör sig.
Knivhugger folk i ryggen.
Lever på bidrag

Värre än parasiter.

(snackar om dom som inte sköter sig)
Citera
2026-10-03, 15:30
Medlem
Glostrups avatar
”Snälla”, ”elaka” - det är som att höra en mellanstadieelev resonera, och rasism är nog faktiskt den mest barnsliga och inskränkta känsla som människan har lyckats framkalla. Att värdera alla människor i en grupp utifrån den värsta av dem är faktiskt otroligt korkat. Om man exempelvis skulle värdera svenska folket från hur Flashback låter så skulle vi knappast framstå som vidare sympatiska, och det är ju i praktiken långt från sanningen om svenskarna.

Grundfelet är att se hudfärgen eller religionen som själva grunden för grupptillhörigheten istället för att se beteendet. För mig är kriminella dåliga, oavsett om de är svenskar, finnar eller nepaleser - men jag har inga problem med någon av folkgrupperna svenskar, finnar eller nepaleser. Den gemensamma nämnaren hos dem jag har problem med är beteendet kriminalitet, inte vilken nationalitet de har. Samma sak med kvinnomisshandlare; det problemet finns i alla samhällen så problemet är inte hudfärg, nationalitet eller religion - det är att de slår kvinnor.

Rasister vill hävda att alla i en grupp har exakt samma beteende vilket är både statistiskt osannolikt och osant, och då borde ju hela grunden för rasismen falla bort. Men eftersom rasism är emotionell och inte rationell, så gör den inte det hos folk som både har svårt att hantera sina impulser och att ta in saklig information.

Vissa hävdar att ett visst beteende är överrepresenterat hos en grupp, vilket kan ha statistisk saklig grund. Men det är fortfarande så att detta beteende inte representerar alla, så felmarginalen är extremt hög om alla ska dras över samma kam.

Det som förbryllar mig mest med rasister är att de slätar över samma beteenden i den egna gruppen som de säger sig hata hos andra grupper. Det är för mig en gåta varför det är bättre för en rasist att en vit man slår sin fru än att en svart man gör det - varför är inte båda beteendena oacceptabla, och hatet riktat mot alla som slår sina fruar oavsett hudfärg?

Om världens rasister i alla kulturer, religioner och folkgrupper gjorde gemensam sak mot folk som uppvisar oacceptabla beteenden, då hade jag hängt med och varit en stolt ”rasist”. Pedofiler, kvinnomisshandlare, mördare, våldtäktsmän och folk som medvetet skadar andra - dem kan vi gärna bunta ihop i en grupp och hata gemensamt. Men att slentrianmässigt hata alla mongoler bara för att Djingis Khan var en mördande vettvilling, är en idé som bara kan få fäste i ett svagt intellekt.
Citera
2026-10-03, 16:05
Medlem
INGSOCs avatar
Jag tror genuint att vad som sker i Europa och de allra flesta vita länder idag är en nödvändig smärta vi som folk behöver genomgå.

Det som kommer att hända är att ju mer vita inser att vi är påväg att förlora kontrollen över våra egna länder och självbestämmande samt ovanpå det bli en hatad minoritet, desto mer kommer vi att bli enade i vår kamp om överlevnad.
Vi kommer inte att bli behandlade väl som minoriteter i våra egna länder, var så säker.

Tänk ett etnonationalistiskt väst där alla är vi bröder och systrar med en och samma vilja men där man samtidigt behåller egna traditioner, historia och språk, en sann mångkulturell union.
Något sådant har vi aldrig sett i historien, då vita alltid krigat med varandra.
Vad som är påväg att hända med våra länder kommer tvinga oss samman eller så dör vi ut, det är vårt val.
Det handlar inte om hat för andra folk, utan om en större kärlek för vårat egna såsom man älskar sin nära familj och vänner mer än kusiner och arbetskollegor.

Detta skulle bli domedagen för alla globalister, kulturmarxister och annat antivitt skräp vars högsta önskan är att vi dör.
Senast redigerad av INGSOC 2026-10-03 kl. 16:07.
Citera
2026-10-03, 16:15
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
”Snälla”, ”elaka” - det är som att höra en mellanstadieelev resonera, och rasism är nog faktiskt den mest barnsliga och inskränkta känsla som människan har lyckats framkalla. Att värdera alla människor i en grupp utifrån den värsta av dem är faktiskt otroligt korkat. Om man exempelvis skulle värdera svenska folket från hur Flashback låter så skulle vi knappast framstå som vidare sympatiska, och det är ju i praktiken långt från sanningen om svenskarna.

Usch, hemskt. Det är jätterimligt och inte alls efterblivet att jämföra detta med samhälleligt förfall i realtid; skjutningar, sprängningar, mord, organiserad narkotikahandel och bedrägerier.

Japp, vi svenskar är definitivt lika dumma som blattar. Du har övertygat mig.

Din antiintellektuelle pajas
Citera
2026-10-03, 16:51
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Usch, hemskt. Det är jätterimligt och inte alls efterblivet att jämföra detta med samhälleligt förfall i realtid; skjutningar, sprängningar, mord, organiserad narkotikahandel och bedrägerier.

Det är inte lätt att förklara för dig när din läsförståelse uppenbarligen är ytterst begränsad, men om du faktiskt läser mitt inlägg så kanske du inser att jag inte påstår något av det som du ”sammanfattar”.

En klassisk rasist skulle kunna använda ditt inlägg för att ”bevisa” att alla svenskar är underbegåvade.
Citera
2026-10-03, 17:03
Medlem
Offerviljas avatar
Fransmännen anses ju vara så himla modiga som protesterar mot allting. Bönderna åker ut och slänger gödsel på gatorna när de blivit upprörda över någonting. Vad gör ni nu då, franska böggubbar och franska horkärringar? Främlingarna pissar ju på er. Ert herrfotbollslandslag består bara av afrikaner och araber. Likaså är det med ert damhandbollslandslag, det är bara tjocka negroidkvinnor i laget. Bella Gulldén gör reklam för någon sorts snickerigrejer nu. När jag skulle bli handbollsproffs så var Bella Gulldén min allra största idol här i livet. Jag ville vara som henne. Ingen människa har någonsin varit mer imponerande än vad hon var i handbolls-EM 2014. Världens bästa matland blir så fruktansvärt förnedrat. Fransoserna är töntigare än vad svenskarna är. Hur kan ett tidigare så stolt folk bli så här apatiskt och sjukt?
Citera
2026-10-03, 17:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm

Du skrev det där, läste igenom det - men ändå valde du att posta det. Läste du ens hans inlägg eller läste du det som Fan läser Bibeln? Eller är din läsförståelse så dålig?
Citera
2026-10-03, 17:17
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Du skrev det där, läste igenom det - men ändå valde du att posta det. Läste du ens hans inlägg eller läste du det som Fan läser Bibeln? Eller är din läsförståelse så dålig?

Han kanske ägnade sig åt vad TS önskar, att vara oresonlig mot meningsmotståndare kan väl vara en aspekt av den hatiska rasismen?
Citera
2026-10-03, 17:25
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Han kanske ägnade sig åt vad TS önskar, att vara oresonlig mot meningsmotståndare kan väl vara en aspekt av den hatiska rasismen?
Det där är något som jag stöter på varje gång jag diskuterar med någon som är stenhårt fast i sin uppfattning, som brölrasister eller foliehattar. Det är alltid ett aggressivt förminskande av sina motståndare. Jag inser att det är ironiskt att jag säger det då jag själv just förminskade någon ganska aggressivt. Skillnaden är ju att jag inte nödvändigtvis vill få med mig folk att tycka som jag.

Men hela den här grejen med att läsa motståndares inlägg som Fan läser Bibeln och sen halmgubba det - det är stereotypiskt.

Nåja. Det är nog med diskussion om person för mig.

Jag kan ju på sätt och vis förstå att folk är rasister, eller i alla fall drar alla från en viss grupp över en och samma kam - det är ju enkelt. Jag själv kan inte förmå att göra det så enkelt för mig.
Citera
2026-10-03, 17:42
Avslutad
Dom tycker att människor i väst är patetiska och beter sig därför precis hur de vill. De ser oss som svaga, patetiska, onda och opålitliga.

Det är inte konstigt att de går till attack så fort de får chansen, det är väldigt lite risk inblandat och det finns väldigt mycket att vinna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in