2026-10-01, 14:09
Medlem
Jag har en kompis dotter som bor i Sverige och ska flytta till sin första lägenhet, någon som vet om det finns en karta där man kan söka om det bor några poliser i området? Som de flesta svenskar vill hon undvika att bo i närheten av poliser med tanke på att de är överrepresenterade att begå brott, korrupta gängskriminella klaner som de är. Det borde väl vara offentliga uppgifter?
2026-10-01, 14:11
Avstängd
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdpoo
Som de flesta svenskar vill hon undvika att bo i närheten av poliser med tanke på att de är överrepresenterade att begå brott, korrupta gängskriminella klaner som de är.
Är du efterbliven? Hoppas att grannen blir en familj med våldtäktsbenägna blattar.
2026-10-01, 14:18
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Jag har en kompis dotter som bor i Sverige och ska flytta till sin första lägenhet, någon som vet om det finns en karta där man kan söka om det bor några poliser i området? Som de flesta svenskar vill hon undvika att bo i närheten av poliser med tanke på att de är överrepresenterade att begå brott, korrupta gängskriminella klaner som de är. Det borde väl vara offentliga uppgifter?
Fåntratt.

Nej, det skulle göra dom till måltavlor för gängkriminella.

Du visar med all tydlighet vilken kaliber av fåntratt du är, fåntratt.
2026-10-01, 14:22
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Trollar du eller är du bara dum i huvudet?
2026-10-01, 14:23
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

Usel trolltråd

Men on topic : Så du tror det finns ett register att använda ?

Jävla tönt . Lär dig skriva ordentligt blattekräk .
2026-10-01, 14:24
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Trollar du eller är du bara dum i huvudet?

Tror att vi alla är rörande överens om att TS är obotligt dum i huvudet
2026-10-01, 16:00
Moderator
evilhoneys avatar
Då denna tråd faller på sin egen orimlighet låser vi den.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in