2026-09-28, 22:03
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Hur många öl tycker ni är lagom när man röker hasch? Ni som gillar att kicka medans ni dricker. Tog två stycken sjukommatvåan tyckte det var helt okej ihop med två holkar.
Citera
2026-09-28, 22:12
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Hur många öl tycker ni är lagom när man röker hasch? Ni som gillar att kicka medans ni dricker. Tog två stycken sjukommatvåan tyckte det var helt okej ihop med två holkar.
Fyra eller fem lageröl runt 5%, helst efter jag har rökt.
Röka efter en redig fylla brukar inte funka så värst bra.
Citera
2026-09-28, 22:41
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
En flaska Hennessy är lagom då jag inte dricker öl.
Citera
2026-09-28, 23:04
Medlem
Valfritt tycker jag men två 7.5 synkar väldigt bra med bananen men allt är relativt
Citera
2026-09-29, 07:58
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
En flaska Hennessy är lagom då jag inte dricker öl.
Hela kvällen medans du röker?
Citera
2026-09-29, 07:59
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativplanet
Valfritt tycker jag men två 7.5 synkar väldigt bra med bananen men allt är relativt
Det smakade bra med bananen kan jag intyga. Blev inte för mycket utan lagom ihop med harren.
Citera
2026-09-29, 08:22
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Hela kvällen medans du röker?

Ja, det är under en kväll. Smaken passar bra med gräs!
Citera
2026-09-29, 08:31
Medlem
jakirosmothers avatar
jag blir ofta rejält illamående och yr om jag blandar röka och alkohol, speciellt om jag dricker först och röker sen. lite bättre tvärtom röka först dricka till, annars tycker jag alkohol mest förstör cannabiseffekten
Citera
2026-09-29, 08:36
Medlem
VarmFiskSallads avatar
Citat:
Så man blir salongad typ så ett par två tre kanske, men jag måste börja med ölen/alkot annars blir jag personligen alltid way för snurrig
Citera
2026-09-29, 11:06
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Med bra puffa, så är två á tre ljusa lager 5,0 % fullt tillräckligt för oss modesta medelklassbrukare.

Till rökat: Vi utmanar alla som bara dricker designer-IPA med antifascistisk etikett, att prova klunka en lagom kyld Pelle 5,0 från Åbro till holken. Ljus lager med liten knuff i smaken och oväntade noter. Prislappen 12:90 för 50 cl får en tro att 90-talet är tillbaka. Berätta bara inte för hipster-vännerna om detta o-ortodoxa stunt.
Citera
2026-09-29, 11:30
Medlem
Nog med öl för att man ska bli lätt salongsberusad, inte mer. Det höjer båda, men man måste akta sig som nybörjare att ta för mycket av något.

Det allra värsta är att röka när man redan är kalasfull. Det är ett recept för garanterat dåligt mående och obligatorisk biljett till konsert med Ulrik i porslinsakustik.
Citera
2026-09-29, 11:34
Medlem
VarmFiskSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmFiskSallad
Så man blir salongad typ så ett par två tre kanske, men jag måste börja med ölen/alkot annars blir jag personligen alltid way för snurrig
Menade såklart tvärtom! Gås först sen dricka, eller samtidigt, inte alkohol först 🤣
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in