Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Absolut. Men du håller väl med mig om att man som europé inte kan vara nationalist utan att vara antisionist och rasmedveten?
Jag upplever inte att de stöttar vänstermuppspalestinarörelsen. På vilket vis gör de det? Att stå på palestiniernas sida mot den judiska makten är väl dock såklart självklart för Nordiska motståndsrörelsen. Det gör väl du också, skillnad?
Nej. Jag tycker att man som nationalist borde vara försiktig med att tillskriva sig definitioner och ideologiska inriktningar som i grunden ligger i konflikt med nationalismen. Antisionismen är en sådan. Inte minst för att den öht inte erkänner europeisk nationalism som legitim. Även historiskt sett eftersom den mest blodtörstiga ideologin någonsin var antisionistisk, dvs bolsjevismen. Lenin, Stalin, Trotskij etc etc var alla antisionister, och inga har väl mördat mer vita än dessa (judiska) monster. Förstår man inte att antisionismen är en ideologisk (judisk) återvändsgränd för vit nationalism bedrar man sig gruvligt.
Rasmedvetenhet (inte rashat) är såklart fundamentalt för varje nationalist.
Palestinier som inte respekterar vita folks rätt kan dra åt helvete. NMR har gullat med dem från första början och har så vitt jag vet aldrig ändrat sin ståndpunkt i frågan. Jag har flera gånger blivit angripen av NMR:s nätkrigare bara för att jag påpekade hur dumt detta var. Allt jag påstod då har visats sig korrekt.