Igår, 15:57
Medlem
swedenistanis avatar
Hej!

Har tänkt mycket på detta att kanske finns det samband mellan flera sexpartner leder till att barnet som kvinnan får inom ett snar fram tid ofta har någon form av NPF-diagnos eller är allmänt mentalsjuk?

Vikarierar på diverse olika skolor och gymnasier och en sak sticker ut väldigt mycket tycker jag och det är att många elever oavsett etnisk bakgrund beter sig väldigt illa, har någon form av NPF-diagnos eller frågar konstiga frågor (såsom hur många man har haft sex med, hur känns det att ha sex, hur mycket lön jag har, vilket parti jag röstar och om jag är jude eller kristen etc.) de verkar inte ha någon spärr alls.

Jag tror knappast att på 1930-70 talets sverige frågade man sådana frågor till sin vikarielärare då fanns det inte ens knulla runt kultur i detta land eller ens ONS-tankar. Sådan skit fanns inte ens på karta ty det skulle få oanade konsekvenser. Antigen flytta till en annan stad, gifta sig med den man har knullat med eller göra abort.
Betedde du dig illa så fick du kok med stryk av antingen läraren eller föräldrarna (aga förbjuds år 1979).

Med tanke på att jag har läst undersökningar som säger att genomsnitt tjejen i Swedenistan har haft 6-8 sexpartner innan hon sätter ner foten och avlar fram ett barn med en pojke som hon tycker "är speciell och full av kärlek utav sett hudfärg". Kan det vara så att ju fler sexpartner tjej haft påverkar hur kommande barnet kommer att vara till sinnes dvs. vilket personlighet barnet kommer att få. Är det så pass illa att de olika kukarna som kommer i henne sätter någon form avtryck i barnet som avlas fram i framtiden (låter konspiratoriskt) men vad säger ni?
Senast redigerad av swedenistani Igår kl. 16:13.
Citera
Igår, 16:07
Medlem
triptykens avatar
Att vi måste höja standarden på vilka som ska ges rätten att vara vikarier eller lärare...

På vilket sätt påverkar antalet kukar nån har haft i sig barnet biologiskt? Är det samma med kvinnor som har haft många gynekologbesök? Att det är mängden folk som rotat nån i fittan som magiskt förändrar barnet?

Det är som att påstå att nån som har ett långt gånget heroinmissbruk antagligen har barn som är litet kantstötta eftersom ju fler gånger man har nån form av nålskada på huden så påverkas ens eventuella avkomma?
Citera
Igår, 16:13
Medlem
Tvivlar jävligt duktigt på att det skulle sätta spår om en tjej haft många kukar i sig.

Däremot så kan det möjligtvis påverka indirekt. Dvs att de som har genetiken för npf-diagnoser också oftare är sådana som knullar runt.
Citera
Igår, 16:14
Medlem
Smekarn87s avatar
Nej det är nog tvärt om. Om du är kvinna med npf är nogsannolikheten högre att du atår utanför normer och kanske har sex mer frikostigt och där med ynglae av dig och får ett barn med samma tillstånd.
Citera
Igår, 16:24
Medlem
Fantens avatar
Jag tror att det beror på att dom är vana vid internet. Det finns ingen social kostnad för att ställa frågor som man kanske inte alla gånger bör ställa, framför allt inte till främlingar, på internet - så det filtret finns helt enkel inte för dom.
Citera
Igår, 16:33
Medlem
Det är väl för att man får (första) barnet vid högre ålder?
Citera
Igår, 16:39
Medlem
Kanske är så att de kvinnor som ligger runt mycket själva har någon slags diagnos.
Och männen de träffar kanske inte är de mest friska heller.
Lika barn leka bäst.
Citera
Igår, 16:39
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Nej det är nog tvärt om. Om du är kvinna med npf är nogsannolikheten högre att du atår utanför normer och kanske har sex mer frikostigt och där med ynglae av dig och får ett barn med samma tillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag tror att det beror på att dom är vana vid internet. Det finns ingen social kostnad för att ställa frågor som man kanske inte alla gånger bör ställa, framför allt inte till främlingar, på internet - så det filtret finns helt enkel inte för dom.

Det mentalsjukan i sagan är att 50-60 % av eleverna främst pojkarna beter sig så.
Senast redigerad av swedenistani Igår kl. 16:46.
Citera
Igår, 16:40
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Kanske är så att de kvinnor som ligger runt mycket själva har någon slags diagnos.
Och männen de träffar kanske inte är de mest friska heller.
Lika barn leka bäst.

Ligger något i det du säger. Samma energi dras också av samma energi, tycker också det syns på öppen gatan i Swedenistan (bara kolla blickarna man får).
Citera
Igår, 17:05
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Hej!

Har tänkt mycket på detta att kanske finns det samband mellan flera sexpartner leder till att barnet som kvinnan får inom ett snar fram tid ofta har någon form av NPF-diagnos eller är allmänt mentalsjuk?

Vikarierar på diverse olika skolor och gymnasier och en sak sticker ut väldigt mycket tycker jag och det är att många elever oavsett etnisk bakgrund beter sig väldigt illa, har någon form av NPF-diagnos eller frågar konstiga frågor (såsom hur många man har haft sex med, hur känns det att ha sex, hur mycket lön jag har, vilket parti jag röstar och om jag är jude eller kristen etc.) de verkar inte ha någon spärr alls.

Jag tror knappast att på 1930-70 talets sverige frågade man sådana frågor till sin vikarielärare då fanns det inte ens knulla runt kultur i detta land eller ens ONS-tankar. Sådan skit fanns inte ens på karta ty det skulle få oanade konsekvenser. Antigen flytta till en annan stad, gifta sig med den man har knullat med eller göra abort.
Betedde du dig illa så fick du kok med stryk av antingen läraren eller föräldrarna (aga förbjuds år 1979).

Med tanke på att jag har läst undersökningar som säger att genomsnitt tjejen i Swedenistan har haft 6-8 sexpartner innan hon sätter ner foten och avlar fram ett barn med en pojke som hon tycker "är speciell och full av kärlek utav sett hudfärg". Kan det vara så att ju fler sexpartner tjej haft påverkar hur kommande barnet kommer att vara till sinnes dvs. vilket personlighet barnet kommer att få. Är det så pass illa att de olika kukarna som kommer i henne sätter någon form avtryck i barnet som avlas fram i framtiden (låter konspiratoriskt) men vad säger ni?
Hur kan en "vuxen" ställa en så otroligt korkad fråga. Hur många knullade din mamma? Du är pinsamt korkad.
Citera
Igår, 17:08
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Hur kan en "vuxen" ställa en så otroligt korkad fråga. Hur många knullade din mamma? Du är pinsamt korkad.

Om du undrar så är min mamma trogen kristen och hon fick kristen uppfostran. Hon fick inte ens gå ut med killar på 70-talet och hon fick inte heller gå ut efter klockan 18.00. Allt detta har hon sagt till mig.
Citera
Igår, 17:09
Medlem
Stenballes avatar
Till att börja med så bör man nog prata om risk, inte chans när det gäller diagnoser.

Det finns utan tvekan flera orsaker till både ändrat beteende över tid och antalet som får diagnoser, men antalet sexpartners är knappast en av dem, med reservation för andra faktorer som kan kopplas till en viss livsstil, och då pratar vi om exempelvis droger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in