2026-09-28, 08:35
Medlem
Ja, får nog ta upp det långsamt. Om det är något han tänkt att han skulle testa själv osv. Sondera terrängen försiktigt.
Citera
2026-09-28, 08:40
Medlem
Två av mina ex har spontant tatt upp frågan gangbang. Har inte varit lite stilen de frågat vad jag har för snuskigaste fantasier. Jag levererar önskelistan, och sen säger de ”själv jag e nyfiken på gangbang”.

Inga konstigheter
Citera
2026-09-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Vet att han gillar sån porr i alla fall...
Porrfantasier är inte nödvändigtvis förankrade i vad man vill i verkligheten. Och även om han skulle vilja testa gruppsex, så är det inte troligt att han vill det med någon han är i förhållande med. Du skulle upplevas som smutsig efter.

Sure, finns säkert de som går igång på det, men det är inte sannolikt att han gör det. Men om det är viktigt för dig att bli gangbangad, så är det nog bättre att ta upp det, och gå vidare om han inte diggar det.
Citera
2026-09-29, 06:53
Medlem
Pungsvings avatar
Du kanske kan få din fantasi uppfylld, delvis, genom att ha bindel på och vara bunden när ni två har sex. Eftersom du inte ser något så kan du fantisera om att det är flera olika som turas om.
Citera
2026-09-29, 14:01
Medlem
dirtysouths avatar
Mitt tips är att inte ta upp det, du skriver att han är svartsjuk så vad får dig att ana att han skulle vilja se dig bli knullad av andra män? Det verkar ju snarare tvärtom så om du inte vill riskera att förlora relationen och att han tappar all respekt för dig så hade jag då aldrig nämnt det, verkar inte klokt alls

Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Har träffat en nytt kille. Lite yngre än mig och mycket viril. Dock lite svartsjuk.

Hur ska jag ta upp att jag skulle vilja testa ett gangbang? Helst med honom med förstås, som den som styr och sätter ramarna för vad deltagarna får göra med mig.

Hur kan jag formulera metod så att det blir så lite svartsjukeframkallande som möjligt?

Handlar ju inte om att han inte duger utan om en fantasi jag har i många år och äntligen skulle vilja testa med just honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in