2026-09-27, 12:08
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/emil-persson-bad-stefan-holm-om-ursakt-for-atta-ar-sedan

Det där SMS-svaret blir nog historiskt nu💀

Känns som att Stefan Holm är cancellerad? Lite som Will Smiths örfil.
Citera
2026-09-27, 12:09
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Men att va arg i 8år ..jätte konstigt

ja det är fan inte normalt.
Citera
Medlem
Detta är inte första gången han är aggressiv eller hotfull, någonting står uppenbarligen inte rätt till. Vi har även incidenten med eleven han gav sig på. Och nu detta. Vad mer finns som aldrig kommit upp till ytan?

Sonen lär inte ha haft det lätt med denna idiot till tränare.
Citera
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Ja, tycker det blir tydligare och tydligare att Stefan Holm verkar va den som behöver gå till en psykolog.

Ja vad fan har han gått och burit på denna ilska i 8 år ? Något som inte stämmer i Holms skalle
Citera
2026-09-27, 12:10
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Men att va arg i 8år ..jätte konstigt

Alltså… läs några isländska sagor så ska du se att åtta år är ingenting. Det ligger i människans natur att inte glömma oförrätter. Det är även vanligt bland däggdjur generellt att de inte glömmer något som de råkat utför och som de sen reagerar på när de återigen konfronteras.
Citera
2026-09-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja det är fan inte normalt.

Verkar vara normalt hos en viss sorts tuffingar på Flashback.
Citera
2026-09-27, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Har Emil Persson rätt att ta stryptag på dig nu?

Haha vad är de ens för fråga? Detta är mina personliga uppfattningar om den offentliga personen i fråga. Så jag uppfattar honom efter att ha sett honom/lyssnat på hans podd. Men du kanske har en annan åsikt/er?
Citera
2026-09-27, 12:11
Medlem
Tog först Holm i försvar, men läser nu att Emil Persson bad om ursäkt till Holm i SMS direkt efter att det hade hänt, men att Holm bad honom att dra åt helvete. Stämmer detta så har Holm allvarliga problem i huvudet. Då kan man verkligen undra vad fan det är han håller på med?

Han har fått en ursäkt och allt som han vägrat godta och går sen till fysisk attack 9 år senare samtidigt som han vill ha mer ursäkter.

Killen verkar gravt störd och behöver vård. Det är något som inte stämmer i huvudet på honom.
Citera
2026-09-27, 12:12
Medlem
Exakt vad hade EP sagt för åtta år sedan och i vilket sammanhang? Som jag förstår det en hypotetisk fördom om Patrik Sjöberg att han vill mörda SH? Det är väl för fan inget mordhot? Löjligt agerande av SH!! Gå omkring o va förbannad i 8 år över det och sen ta stryptag när de möts, då har man problem på riktigt.
Senast redigerad av Ivanhoe1881 2026-09-27 kl. 12:26.
Citera
2026-09-27, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananaschiz
Haha vad är de ens för fråga? Detta är mina personliga uppfattningar om den offentliga personen i fråga. Så jag uppfattar honom efter att ha sett honom/lyssnat på hans podd. Men du kanske har en annan åsikt/er?
Hade du backat Stefan Holm om han gav sig på Emil Persson för att han sagt följande om Stefan Holm?

Citat:
* Han ser ut som en typisk stalker/mördare.
* Han är i mina ögon en förmodad kvinnoförnedrare.
Citera
2026-09-27, 12:13
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Vad håller de ansvariga för bokmässan på med? Nu har även Stefan Holms fru blivit portad utan anledning.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/e79qRa/holms-fru-inte-valkommen-pa-bokmassan-har-inte-gjort-nagot

Den där Emil är dryg och efterbliven. Bra att Stefan attackerade idioten.

Anmärkningsvärt att även frun portas. Guilty by association.
Citera
2026-09-27, 12:13
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/emil-persson-bad-stefan-holm-om-ursakt-for-atta-ar-sedan

Det här är ju helt otroligt!!! Så han har varit lika sur i 8 år trots att han fick en - som det verkligen ser ut som - genuint menad ursäkt dagen efter!?

Holm behöver hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in