2026-09-28, 13:30
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8pnxLd/pr-experten-sagar-stefan-holm-uttalanden-det-ar-bara-konstigt

Citat:
När Aftonbladet söker Stefan Holm för en kommentar om kritiken tar han fasta på Paul Ronges råd om att inte kommentera mer.

”Jag ska alltså uttala mig om att en pr-expert tycker att jag uttalat mig för mycket? Då gör jag ju ännu ett uttalande och gör alltså ännu mer fel enligt han som tycker att jag uttalar mig för mycket. Så tack, men nej, tack. Jag har sagt mitt och låter rättvisan ha sin gång”, skriver Holm i ett sms.
Citera
2026-09-28, 13:34
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
OT men hon har inte haft cancer.
Jo det var det.
Citera
2026-09-28, 13:37
Medlem
Sven5678s avatar
Kan det vara så att Emil, Tone och resten av Cyklopernas gäng under bokmässan stört sig nåt fruktansvärt på paret Holms närvaro, framgång och präktighet så de hetsar varandra att göra nåt för att få lite content till kommande avsnitt, sitt eget lilla kulturbråk. Emil passar på att psyka Holm när kameran rullar men det går åt helvete :-) Kanske får vi se delar av händelsen i kommande avsnitt.
Citera
2026-09-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Jo det var det.
Hon har alopeci…
Citera
2026-09-28, 13:40
Moderator
manamanahs avatar
När han drog en störande elev i örat tyckte jag faktiskt inte att det kändes som en så stor grej. Ungar kan ju vara otroligt påfrestande, jag tyckte nog att det var lite kul. Men nu måste jag ändå säga att han verkar vara väldigt långsint och bära på en ilska på ett sätt som inte riktigt känns friskt.
Citera
2026-09-28, 13:46
Medlem
Nu dementerar mässans ledning att hon blivit portad.
stefan och hans kärring ljuger bra!
Citera
2026-09-28, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Han fick skylla sig själv ja, eftersom han fortsatt att driva med canersjuka frun trots Wills vädjan att låta bli.
Hon har inte cancer och varningen från Will Smith kom efter örfilen.

Så du anser att en komiker aldrig får skämta om kända personer, utan att först ha fått tillåtelse från personen ifråga?
Citera
2026-09-28, 13:51
Medlem
EricBlairs avatar
Är det klarlagt hur strypningen gick till?

Dragning i kragen bakifrån så strypning uppstod eller frontalangrepp med bägge händerna? Vad är verklighet och vad är trådsanning? Finns film?
Citera
2026-09-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av differentdays
Stefan Holm som gäst i Fördomspodden vore spicy.

Ångrar du det? Att han sa så i podden. Då för 8 år sen menar jag liksom ångrar du det?
Citera
2026-09-28, 13:53
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
En liten parantes är att det här stycket i Stefans inlägg efter incidenten inte har åldrats så väl nu när det 8 år gamla klippet sipprat upp till ytan. Buenos Aires nämndes aldrig i fördomen, varken om Stefan själv eller om sonen. Stefan verkar även ha fabricerat ihop den delen helt och hållet.
Den näst sista kvällen på Malta ser jag då ett klipp på Instagram där en för mig okänd person frågar Patrik Sjöberg något i stil med:
”Om du hade mött Stefan Holm i en vittnesfri gränd i Buenos Aires. Hade du mördat honom då?”

Till saken hör att jag precis innan Maltaresan varit i just Buenos Aires och jag tvivlar på att valet av stad i frågan är slumpmässigt.
Jag sover inte många timmar den natten och är fortfarande förbannad och oerhört låg nästa morgon.

Stod väl någonstans att SVT redigerat podden efter första sändning
Citera
2026-09-28, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven5678
Kan det vara så att Emil, Tone och resten av Cyklopernas gäng under bokmässan stört sig nåt fruktansvärt på paret Holms närvaro, framgång och präktighet så de hetsar varandra att göra nåt för att få lite content till kommande avsnitt, sitt eget lilla kulturbråk. Emil passar på att psyka Holm när kameran rullar men det går åt helvete :-) Kanske får vi se delar av händelsen i kommande avsnitt.
Vilken kamera? Spelades överfallet in?
Citera
2026-09-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven5678

Sannolikheten är ju ungefär 0% eftersom Holm snabbt efteråt pudlade genom att säga att han ska ta itu med sitt aggresivitetsproblem. Något han gissningsvis borde ha gjort för åtta år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in