2026-09-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Dom är värre här i Sverige än USA. Våra svartingar är till majoriteten födda i Afrika, och följer primitiva instinkter främst. Det som driver gatu-Afrkanen är behovet att knulla och äta.

I slagsmål ute på gatan så vevar dom vilt och outtröttligt. Är man intelligent och parerar sig, så blir deras attacker verkningslösa.

Ja du är ju självutnämnd "alfahanne" så du måste ju vara stenhård då eller?

Jag har aldrig träffat en riktig hårding som kallar sig själv alfahanne. Behövs inte sägas med ord vad alla redan vet.
Citera
2026-09-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Det är ju Usyk...

Fortfarande larvigt argument att tro han är bättre än Tyson eller Ali. Det tvivlar jag starkt på men alla får tycka vad dem vill.
Citera
2026-09-27, 20:57
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Ja du är ju självutnämnd "alfahanne" så du måste ju vara stenhård då eller?

Jag har aldrig träffat en riktig hårding som kallar sig själv alfahanne. Behövs inte sägas med ord vad alla redan vet.
I verkliga livet, IRL, så märker dom snabbt att det är jag som är chefen. Ute på webben så får man tala om det först, sedan begriper dom flesta.
Citera
2026-09-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ingenting att förlora? Dem här grabbarna tjänar säkert mer pengar på en månad än vad du drar in på ett år dessutom betalar dem ingen skatt på det. Dem får nog säkert också mer tjejer än dig men det en annan femma.

Och att vara fattig eller outbildad gör dig inte tuff eller ger dig ett stenhårt psyke många gånger blir det tvärtom eftersom många fastnar på droger & alkohol som du vet.
Ett stenhårt psyke och en sån här mentalitet som dessa grabbar hade måste man till viss del vara född med. Nånting som du verkar vara för dum och outbildad för att kunna fatta.

Om det räckte med att vara fattig och outbildad hade en byfåne som dig kunnat ta över Sveriges gator. Skämt.

Haha låg IQ och låg självbevarelsedrift går hand i hand. Tuffa killarna på gatan, någon kung av något sunkigt centrum i valfri pissig förort, har inte ett skit att förlora förutom sitt rykte som kungen i centrum. Såklart de är tuffare då. Det är allt som har. Har man något att förlora tar man aldrig fighten.
Citera
2026-09-27, 21:08
Medlem
Rackabajsares avatar
Vet inte om jag håller med premissen i den här trådstarten men att svarata är grovt överrepresenterade i brottslighet och våld i synnerhet har nog att göra med lägre IQ vilket leder till dåligt konsekvenstänk vilket leder till vad vi andra anser vara primitivt beteende. Pga lägre IQ och sin, kulturellt, primitiva historia så finns det inget intresse för dem på en modern arbetsmarknad så de fortsätter med det primitiva våldsbeteendet i samhället vilket leder till en spiral nedåt.

Socionomer, samhällsforskare och svarata själva har i alla år försökt skylla sina underprestationer på rasism, untanförskap etc. men det har aldrig hållit. Det finns inte något svart dominerat samhälle i världen som är någorlunda utvecklat om inte europeer har varit där innan och byggt upp (Sydafrika, Zimbabwe etc.) men den utvecklingen är de svarata nu i full fart med att demontera.

Inga svarta grupper som tagit sig till andra kuluturer har som grupp klarat av att höja sig. Det finns så klart enstacka indiviudella undantag men de är undantagen som bekräftar regeln om deras totala saknad på utveckling. Tråkigt men sant.
Citera
2026-09-27, 21:17
Medlem
YP4XQs avatar
Som att ge en automatkarbin till en apa. Apan är inte tuff för att den lyckas skjuta helt vilt omkring sig.
Citera
2026-09-27, 21:30
Medlem
De är inte "tuffare" än andra. De är bara mer ointelligenta.
Många Afrikanska länder har en genomsnitts-IQ på endast 60-70.
T.ex. somalier har en medel-IQ på 68. I västvärlden räknas en IQ på under 70 som lätt utvecklingsstörning. Downare har en IQ på 40-70.
Låg IQ korrelerar också med låg impulskontroll, låg empati och lågt konsekvenstänk.
Så somalier är inte tuffa. De vet bara inte bättre. Sextrakassera en svennehora, sparka på en igelkott, käka en banan, skjuta lite med kalashnikoven. Sånt är livet.
Citera
2026-09-27, 21:34
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Vet inte om jag håller med premissen i den här trådstarten men att svarata är grovt överrepresenterade i brottslighet och våld i synnerhet har nog att göra med lägre IQ vilket leder till dåligt konsekvenstänk vilket leder till vad vi andra anser vara primitivt beteende. Pga lägre IQ och sin, kulturellt, primitiva historia så finns det inget intresse för dem på en modern arbetsmarknad så de fortsätter med det primitiva våldsbeteendet i samhället vilket leder till en spiral nedåt.

Socionomer, samhällsforskare och svarata själva har i alla år försökt skylla sina underprestationer på rasism, untanförskap etc. men det har aldrig hållit. Det finns inte något svart dominerat samhälle i världen som är någorlunda utvecklat om inte europeer har varit där innan och byggt upp (Sydafrika, Zimbabwe etc.) men den utvecklingen är de svarata nu i full fart med att demontera.

Inga svarta grupper som tagit sig till andra kuluturer har som grupp klarat av att höja sig. Det finns så klart enstacka indiviudella undantag men de är undantagen som bekräftar regeln om deras totala saknad på utveckling. Tråkigt men sant.

TS vill inte acceptera att dessa människor är framgångsrika i kriminalitet pga deras överlag lägre iq, alltså sämre konsekvenstänk, sämre impulskontroll, högre risktagande och i just kriminellas fall oftast en problematisk uppväxt.

Detta är troligen för att TS själv bekräftat att han är en neger, något måste dom ju vara bra på men om man tänker efter så är dom inte ens bra på att vara kriminella, det finns ju nämligen inte EN enda kriminell organisation som jobbar globalt som består av svartingar.

Men att ett gäng lyckas vinna något gäng krig här i Sverige är givetvis väldigt imponerande, lejonen är helt hänsynslösa.
Citera
2026-09-27, 21:39
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Stalkar du mig eller?

Hur som helst så körde jag över och trampa dig verbalt man mot man och du hade inget att komma med och alla ser att du blev överkörd. Tur för dig att du kan gömma dig bakom ett användarnamn dock. Hej då pulverhjärna.
”Man mot man” jag kan garantera att du i verkliga livet är en undernärd liten somalier som inte hade kunnat göra en fluga förnär, tyvärr är du inte den där hänsynslösa kriminella afrikanen som du önskade att du blev.

Men visst, du körde över mig på internet, gangster poäng till dig.
Citera
2026-09-27, 21:50
Medlem
ForumApaches avatar
Negrer ska inte gå lösa bland oss människor.
Citera
2026-09-27, 22:00
Medlem
Jazkers avatar
De kommer i klaner och är vana att slåss med rovdjur som är starkare än dem.
Citera
2026-09-27, 22:01
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Dem kan inte vart så korkade om dem klättrat så fort och högt i en sådan miljö sen krävs det också strategi och intelligens för att vinna ett krig och inte dö/bli allvarligt skadad vilket du inte verkar vara smart nog att förstå.

Och vilka är alla dem här tuffingarna åå gatan som kunde gått i krig med Lejonen?

BSK försökte och dem existerar inte ens längre idag och Tensta blev utskämda och fick böta 250k för fred så skippa dina teorier och håll dig till fakta.
Hög omsättning på människoliv i den branschen. Det är knappast människor som är över snittet i intelligens. Möjligen i toppen av kedjan. Snarare vissa normalinteligenta också ofta på gränslandet mellan lindrig IF och normalintelligent. Många har lindrig IF också. Och psykiskt skadade på många vis. Personlighetsstörda och även många med komplex-Ptsd. Sedan är dom säkert väldigt manipulativa och street smart. Och mycket farliga.

Jag pratar om att det skulle finnas speciella grenar inom försvarsmakten som i vissa länder där man rekryterar lämpliga personer och aktivt går in och på olika sätt aktivt tar kol på gängkriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in