2026-09-25, 18:05
Medlem
Reimers avatar
Full omgång i HA, olika tider för matchstart.

Södertälje-AIK 18:00

Almtuna BIK Karlskoga 19:00

Kalmar-Nybro 19:00

Vimmerby HC-Visby Roma HK 19:00

Oskarshamn-Östersund 19:00

Mora-Västerås 19:00

MoDo-Leksand 20:30
Senast redigerad av Reimer 2026-09-25 kl. 18:08.
Citera
2026-09-25, 18:11
Medlem
Jag ser ju gärna att MoDo tar klivet upp i shl utav lagen som huserar i allsvenskan denna säsongen, men lycka till ikväll Reimer!
Citera
2026-09-25, 18:14
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Jag ser ju gärna att MoDo tar klivet upp i shl utav lagen som huserar i allsvenskan denna säsongen, men lycka till ikväll Reimer!

Tack, känns som om att den här matchen är den första riktiga värdemätaren på var Leksand står, vinst och bra spel ikväll så har resan tillbaka kanske startat.
Citera
2026-09-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tack, känns som om att den här matchen är den första riktiga värdemätaren på var Leksand står, vinst och bra spel ikväll så har resan tillbaka kanske startat.
Jag har tyvärr inte superkoll på hur konkurrensen ser ut i allsvenskan i år.. har bara följt serien sporadiskt, brukar bli lite mer under slutspelet. Men jag antar ni har ganska goda chanser att ta er upp igen. Lutar åt att jag ser eran omgång ikväll om tiden finns.
Citera
2026-09-25, 18:19
Medlem
Reimers avatar
AIK gör 0-1, stackars dygdepladdrare är väl på plats misstänker jag.
Citera
2026-09-25, 18:22
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Jag har tyvärr inte superkoll på hur konkurrensen ser ut i allsvenskan i år.. har bara följt serien sporadiskt, brukar bli lite mer under slutspelet. Men jag antar ni har ganska goda chanser att ta er upp igen. Lutar åt att jag ser eran omgång ikväll om tiden finns.

Det är väl själva fan att just den matchen ska starta 20:30, jag ska ju för i helvete upp tidigt imorgon

Visst har vi chansen enligt mig och ett antal experter men luttrad som jag är av Leksands spel tar jag inget för givet, har fan inte varit glad sedan 1975
Citera
2026-09-25, 18:23
Medlem
Reimers avatar
0-2 till AIK, kringlorna har problem.
Citera
2026-09-25, 18:29
Medlem
Citat:
Det är väl själva fan att just den matchen ska starta 20:30, jag ska ju för i helvete upp tidigt imorgon

Visst har vi chansen enligt mig och ett antal experter men luttrad som jag är av Leksands spel tar jag inget för givet, har fan inte varit glad sedan 1975
Ja det är lite väl sent för nedsläpp, speciellt om det går till ot eller straffläggning.
Försöker hålla ett öga på mitt lags junisar som är utlånade till diverse HA-klubbar.

Ja drygt 50år är ingen barnlek direkt... Inget för folk med svagt psyke.
Citera
2026-09-25, 18:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
0-2 till AIK, kringlorna har problem.
Och vi möter SSK i morgon.
Citera
2026-09-25, 18:34
Medlem
Blot-Svens avatar
Man bör dock ha i åtanke att Södertälje låg sist eller om det var näst sist en bra bit in på hösten i fjol, för att sen repa sig med besked och ge Björklöven en match i slutspelet.
Citera
2026-09-25, 18:34
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Och vi möter SSK i morgon.

Haha, trevligt för er hoppas ni tar dem och sätter lite press på tabellen

Avnjuter du er match framför tv:en?
Citera
2026-09-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Man bör dock ha i åtanke att Södertälje låg sist eller om det var näst sist en bra bit in på hösten i fjol, för att sen repa sig med besked och ge Björklöven en match i slutspelet.
Ja det är i mars-april man skall vara som bäst. Den som drar för stora växlar efter nån enstaka omgång i september gör nog sig själv en björntjänst.
Senast redigerad av Steelclaw 2026-09-25 kl. 18:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in