2026-09-23, 17:57
Medlem
flashbackawards avatar
Tjena tog amfetamin (vitt var det) IV, hittade svar och sköt in allt på direkten fort! (Har ingen våg så vet inte hur mycket det blev)

har inte tagit tjack IV många ggr, tog jag lite för mycket? För mår lite halv illa nu!
Är det vanligt att må illa efter?
Har ett gäng xanor här också!
Citera
2026-09-23, 18:27
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Man kan lätt bli lite illamående och tom i bollen om man fått i sig för mycket. Eller om man käkat för dåligt.
Citera
2026-09-23, 21:31
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Låter som att du fått i dig en lite för stor dos ja.
När man "överdoserar" (i brist på bättre ord) så brukar man kunna bli varm, svettig, lite yr och må illa. Har funnits de gånger man smackat på en redig panna som resulterat i en redig spya direkt

Går över ganska fort dock! Brukar hjälpa att sätta sig ner i soffan, dricka lite vatten o sen märker man bara att man blivit duktigt påtänd och setat i soffan ett par timmar.
Citera
Igår, 11:36
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Tjack är en smutsig äcklig drog. Fy fan vad kasst jag mådde när jag sköt den. Tacka vet jag heroin.
Citera
Idag, 08:57
Medlem
Tycker olika tjacksorter ger olika rushar.
En del blir man helt varm av i hela kroppen nån sekund följt av en skön bedövad känsla i hela kroppen som varar några minuter.

En annan sort gav mig ett xtc-liknande rus som höll i några minuter. Var tvungen att bryta injektionen efter hälften

Den bästa tjacket jag injicerade började det "ånga" i käften och utlösningen var grymt nära. Stoppade injektionen för att det var så jävla kraftfullt.

En sort slog så in i helvete hårt. Var tvungen att lägga mig på badrumsgolvet. Då blev jag nojig som fan att hjärtat skulle stanna samtidigt som jag mådde för jävla bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in