2026-09-23, 16:15
Avslutad
Det haglar inlägg från olika representanter på Facebook om att det är SD:s fel att V misstänks för valfusk.
Idag har jag läst rubriker arr misstanken beror på rasism enl Lars Ohly.
Andra skriver att SD har fabricerat allting etc.

En sak är att inte erkänna, men att bli så ohederlig så man projicerar över en sån här dynghög på oskyldiga?

Vänstern är farlig för vår demokrati. Den är snart hotad på allvar.
Glöm inte att V står för antisemitism, hyllar terror, belönar brottslingar och slår ned på den hårt arbetande svensken. Det är ett parti full av ondska lång mycket värre än SD.

Jag tror ingen vågar ta med detta parti I regering. Att ha dessa partier i regering risker våra relationer utrikes
Citera
2026-09-23, 16:19
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Du får nog börja med att länka några källor till dina påståenden.
Citera
2026-09-23, 16:26
Medlem
All politik numera handlar om SD oavsett fråga/problem...
Citera
2026-09-23, 17:18
Medlem
Hahaha är så förbannat trött på varenda Mpnisse,kommunist,sosse som hulkar i förtvivlan upprepande att demokratin och yttrandefriheten är i fara.

Det är ju i själva verket ni som är faran!

Äckliga hycklare.

Glad att jag röstade på SD.
Citera
2026-09-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja

Stå upp för den inkryssade Mohamed Abdukardir Ali. Den uppmaningen skickar före detta vänsterledaren Lars Ohly till sitt parti.

– Man ska inte förutsätta att det skett något brottsligt. Det kan vara sådant som människor som vill Vänsterpartiet illa försöker lyfta fram, säger han.

https://www.etc.se/inrikes/lars-ohly-vaensterpartiet-maaste-staa-upp-foer-mohamed-ali

Det jag hittade på Ohly men däremot så har den tidigare V-toppen Ali Esbati i samma sammanhang uttalat till Dagens ETC att de stora växlarna som dras på händelsen beror på högersidans allmänna misstro mot personer med invandrarbakgrund, i synnerhet den somaliska minoriteten.
Citera
2026-09-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Stå upp för den inkryssade Mohamed Abdukardir Ali. Den uppmaningen skickar före detta vänsterledaren Lars Ohly till sitt parti.

– Man ska inte förutsätta att det skett något brottsligt. Det kan vara sådant som människor som vill Vänsterpartiet illa försöker lyfta fram, säger han.

https://www.etc.se/inrikes/lars-ohly-vaensterpartiet-maaste-staa-upp-foer-mohamed-ali

Det jag hittade på Ohly men däremot så har den tidigare V-toppen Ali Esbati i samma sammanhang uttalat till Dagens ETC att de stora växlarna som dras på händelsen beror på högersidans allmänna misstro mot personer med invandrarbakgrund, i synnerhet den somaliska minoriteten.
Håller helt med Lars. Håller med hans resonemang.

När man ringer Vänsterns kansli så är de åter 28/9.
Citera
2026-09-23, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Det haglar inlägg från olika representanter på Facebook om att det är SD:s fel att V misstänks för valfusk.

En sak är att inte erkänna, men att bli så ohederlig så man projicerar över en sån här dynghög på oskyldiga?

Glöm inte att V står för antisemitism, hyllar terror, belönar brottslingar och slår ned på den hårt arbetande svensken. Det är ett parti full av ondska lång mycket värre än SD.

Jag tror ingen vågar ta med detta parti I regering. Att ha dessa partier i regering risker våra relationer utrikes

Länka till din källa?
Citera
2026-09-23, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej

De är inte värre än (S). Hur stor del av sveriges problem med Turkiet vid NATO ansökan tror du berodde på att (S) precis gett bort 500 miljoner till kurdiska terrorister?
Citera
2026-09-23, 18:22
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
All politik numera handlar om SD oavsett fråga/problem...

Sedan år 2010.
Citera
2026-09-23, 18:22
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Politik är ett spel för den dolda handen. Ni är ju helt distraherade och insnöade i detta. Jävla slavar. Ni alla hade kunnat leva fria utan politik, religion men ni valde djävulens system. Lev splittrad i ett helvete. Medans allt detta sker lever ca 1% som gudar på er. Efterblivna horbarn.
Senast redigerad av EmMEw0w93 2026-09-23 kl. 18:27.
Citera
2026-09-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja

Vem kunde ana att just du skulle säga något så jävla dumt?

30 st personer inom V har avgått på bara de senaste 2 månaderna p.g.a. judehat och t.ex. Putinhyllande.

"Källa?"

Ja, testa o läsa en tidning.
Citera
2026-09-23, 18:26
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Vem kunde ana att just du skulle säga något så jävla dumt?

30 st personer inom V har avgått på bara de senaste 2 månaderna p.g.a. judehat och t.ex. Putinhyllande.

"Källa?"

Ja, testa o läsa en tidning.
Källorna jag efterfrågar är naturligtvis för TS påståenden om att de "haglar inlägg från olika representanter på Facebook om att det är SD:s fel att V misstänks för valfusk". Men jag vet sedan tidigare att du saknar läsförståelse så jag är inte förvånad.

Hoppas valförlusten smakar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in