2026-09-23, 15:25
Medlem
Jag är en man på ca 115kg
24 år gammal
Dos ca 15g torkad amanita muscaria

Klockan är ca 22 på kvällen o jag tänker att jag ska prova hur flugsvamp är på högre doser, jag hade tagit ca 10 gram dagen innan o kände mig ganska skön o bäng lite som o va salongsberusad blandat med lite dissociativa effekter likt ketamin men det stannar där.

har läst att man även får en "omvänd" tolerans på flugsvamp så jag tänkte att jag provar en lite högre dos för o se vad som händer.

med det sagt så tog jag 15g o fick typ samma effekter som dagen innan i början dock blev jag mycket trött o bestämde mig för att gå och lägga mig, det är då allt barkar det känns som jag helt plötsligt slungas ut i yttre rymden och är helt frånkopplad från min kropp, i denna yttre rymd så började jag typ skapa olika personligheter som skulle utföra något viktigt jobb "vad vet jag inte" jag kunde även se mig själv bli född om och om igen och allt känndes som en evighet komprimerad i
några timmar,

jag hade ochså sagt till tjejen under detta att jag behövde spy flera gånger men tillslut hade någon annan redan spytt i mig så då var det lungt,

jag räknade även ner från oändlighet till 0 flera gånger om som om det var nån tävling, det var som jag hade flera hjärnor som tänkte då allt dehär hände samtidigt,

när jag sen kom tillbaka till min kropp så hade jag dreglat som fan och hade intesiva ryckningar i armar och ben och hallucinationer likt psilocybin eller lsd, och ambulanspersonal stog i rummet, jag förstod inte mycket vad som egentligen hände,

jag försökte ställa mig upp men mina ben gav vika i intervaller, ambulanspersonalen försökte leda mej ner för trappen vilket var en jävla resa bara det, och sen in i ambulansen, allt kändes även som det gick jävligt långsamt, väl inne på akuten så börjar trippen lägga sig och jag åker hem. FLUGSVAMP ÄR EN SJUK JÄVLA DROG.
Citera
2026-09-23, 15:29
Medlem
J.Doessons avatar
Tack för upplysningen. Har velat testat men efter jag har läst din rapport så är jag inte så säker på om jag vill det längre. Kan det vara så att du tog för mycket eller/och att det blev så för att det var 2 dagar i rad?
Citera
2026-09-23, 15:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
Du skriver torkar flugsvamp.
Torkad på tidning eller torkad i ugn/svamptork tills dom var torra som chips?
Citera
2026-09-23, 15:37
Medlem
Torkad i svamptork 55 grader, tror ryckningarna är effekten av för mycket ibotensyra
Citera
2026-09-23, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Tack för upplysningen. Har velat testat men efter jag har läst din rapport så är jag inte så säker på om jag vill det längre. Kan det vara så att du tog för mycket eller/och att det blev så för att det var 2 dagar i rad?

Blev nog lite väl mycket, även torkad i för låga grader så det är mycket ibotensyra i, ska testa igen efter dom legat några månader i burk
Citera
2026-09-23, 15:39
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjaxxen
Blev nog lite väl mycket, även torkad i för låga grader så det är mycket ibotensyra i, ska testa igen efter dom legat några månader i burk
Ok tack för svaret. Vad är standard dosen?
Citera
2026-09-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ok tack för svaret. Vad är standard dosen?
Allt beror väl på vad man är ute efter men microdos är väl ca 3 gram
Citera
2026-09-23, 15:47
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Allt beror väl på vad man är ute efter men microdos är väl ca 3 gram
Ok tack
Citera
2026-09-23, 16:15
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Torkad i svamptork 55 grader, tror ryckningarna är effekten av för mycket ibotensyra

Du ska upp högre i temperatur.
Kör svamptorken på max.
Antagligen ibotensyran som inte omvandlats till muscimol.
Citera
2026-09-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Du ska upp högre i temperatur.
Kör svamptorken på max.
Antagligen ibotensyran som inte omvandlats till muscimol.

Ja jag ska nog göra det i framtiden, men defintivt intressant att få känna ibotensyrans effekter dock inget jag vill känna igen
Citera
2026-09-23, 17:07
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Tar du flugsvamp så blir du som ts. Tar du en whiskey så blir du inte mycket
Ja du kanske har rätt. Har bara funderat i nåt år nu att testa men inte kommit till skott. Lär inte bli heller. Skulle aldrig ta den mängden TS gjorde i vilket fall. Låter alldeles för mycket och jag har låg tolerans när det gäller rusmedel av olika slag.

Han rekommenderade 3 gr till mig i nån post här. Tror du även det kan vara farligt? Har testat en annan svamp och mådde toppen både när den verkade och efteråt.
Citera
2026-09-23, 17:37
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
FLUGSVAMP ÄR EN SJUK JÄVLA DROG.

Nej det är inte en "SJUK JÄVLA DROG" du tryckte i dig alldeles för mycket så att du åkte på en akut förgiftning, det var det som hände.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in