2026-09-23, 08:53
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
MP?

Ja.

Även MP har blivit kuppade av negerna.
Citera
2026-09-23, 09:03
Medlem
Tror du inte att de har fattat att vänster-styre kommer inte stoppa att resten av deras klan får invandra hit (och studera gratis, lyfta förmåner, få bidrag mm?)

Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Jag tycker ändå det är hysteriskt hur rå-socialkonservativa muslimer kandiderar mer för vänsterpartier i väst än högerpartier.

Men det är ju så det funkar. Jag menar högerextrema hindu-nationalister i den indiska diasporan röstar säkert mestadels vänster i väst medans de skulle rösta på BJP och Modi i Indien. Skulle heller inte förvåna mig om tex Hasan Piker i smyg stöttar Grå Vargarna medans han kör sin vänster-grift för den västerländska publiken. Eller att typ Chuck Schumer röstar på Likud eller tom är Kahanist i smyg.
Citera
2026-09-23, 10:11
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Lite skadeglädje kan man ändå unna sig, tycker jag, att invandringensvurnande partier drabbas av detta. Detta röstvärvande i förorterna slog tillbaka mot dem själva direkt. Högerfolk i min närhet konstaterade förnöjt att det var just Mp:s energipolitiske talesperson som kryssats bort från listan.

Jo det biter dem ju själva i svansen. Det är såklart stor humor i det. Det är ändå i grunden allvarligt och tragiskt.
Citera
2026-09-24, 14:44
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Man gör väl så i deras länder.
Det är precis som det tidigare var med våldtäkter och sexuella påstridigheter då män och killar hävdade att "Men så gör vi i vårt land. Jag visste inte att det är förbjudet i Sverige" och så fick de bara en tillsägelse och fick inte någon kaka till kaffet. Det borde väl bli samma resultat här om det är så de gör i sina hemländer.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in