Citat:
Ursprungligen postat av
Vintageman
Du vet dock inte vad som sas bakom stängda dörrar mellan SD och M, KD, L.
Det var inte SD som bestämde att fortsätta invandring eller dela ut medborgskap.
Vad hade hänt om SD hade suttit i regering under den mandatperioden med Migrationsministerposten
och integrationsministerposten?
Det var M, KD och L som beslutade om att det skall fortsätta, inte SD och det är ju uppenbart.
Man ska va väldigt försiktigt med det du gör nu, vilket är att bara gissa om saker vilket kan få folk att sluta rösta på Tidö vilket ironiskt sätt hade kunnat skapa det öde som du vill bort ifrån, då det alltid skiljer jättelite mellan blocken i Sverige.
Så var försiktig med vad du skriver.
Du har rätt i det antar jag... Att SD har gjort en del mycket bra och viktiga saker, inte kan beskyllas för invasionen, väl är de enda som varnat för utvecklingen under lång tid & garanterat finns det bra folk inom SD som gör vad de kan... - men varför försvarade Jimmie den fortsatta, topporganiserade invandringen (som många(!) länder utsätts för samtidigt nu via direktiv från FN & EU) från Pakistan, Bangladesh, Indien med att "invandringen ändrat karaktär" i någon podcast för ett halvår sedan.... När Sverige innan ju var fullt!! 😑
Ett av skälen jag inte röstade SD...
(Borde väl varit tydligare med att hela 7k varit för detta men att till och med partiledaren inom SD försvarat det...)
Kan förstå till viss del att man röstar SD om man vill ha stopp på vansinnet som enda opposition i riksdagen, men sådana uttalanden förvirrar och irriterar. Att det kommer horder av män från Pakistan är knappast bättre bara för att de jobbar med helt onödiga matbudsjobb och dylikt särskilt om de kommer med intention av jihad, och konsekvensen troligt blir en jävla massa mer shariagalenskap & "grooming"/massvåldtäkter på unga tjejer, som blivit känt från bland annat England men som sker på många andra håll med trots medias försök till mörkande av dessa brutala, ondskefulla skandaler. Och med tiden också erövring, kuppandet av systemet genom antal som vi ser nu... Begriper inte varför SD inte hållt hårdare på sina kärnfrågor. Folk har väl röstat på dem i första hand för att de vill ha stopp, STOPP(!!!) på invasionen.
Begriper inte Alls att svenskar eller de som flytt från islams brutala ideologi samt de som inte vill ha detta vansinne här röstat på 7k/Tidö, alls.
Enda undantag av etablerade partier är SD om man är emot denna invasion som sker och kan leda till något riktigt brutalt illa snart, som om inte vad som skett redan vore nog.
Obegripligt att folk ser en märkvärd skillnad på t.ex. M & S med plantan "inga gränser" -Ulf i spetsen, följaren av plantan Reinfeldt som uppenbart struntar i vad befolkningen utsätts för pga dem, och vad denna invasion riskerar leda till. Likt plantan Maggan och inga murar löfven. hela "Tidö"-L, M, KD, har väl hela bunten varit på exakt samma blad, samma manus som S, V, C, MP och jobbat för att ha öppna gränser för invandring på invasionsnivå från muslimska länder i årtionden. Men nu ska de antas och litas på vara "opposition".... 🤦
Det är bra att du ryter till och ger tillrättavisning för jag avskyr verkligen politik och kan ju ha fått fel bild av SD & Tidö som för tam och delvis falsk opposition (trots att jag för att understryka det igen vet att det finns bra politiker inom SD, men det är tyvärr så jag sett SD sedan många år, och defintivt resten av Tidö.)....klarar inte av för mycket politik, när det är utformat som det är och hur det kan tillåtas pågå så uppenbart, omfattande och ödesavgörande jävla landsförräderi(!!) helt öppet och utan större reaktioner från folket....