2026-09-21, 18:42
Medlem
Storstark68s avatar
Vad tycker ni om denna butalt kritiserade bok av feminister och femimän? Jag försvarar inte allt korkat som MPZ har gjort men nog har han rätt att bestrida de påhopp som media ägnat sig åt, senast i SVTs Skavlan & Sverige där hatet osade tydligt. Ändock var Måns sansad och lyssnande trots att han kunde försvarat sin bok som en fd polis dömde ut totalt.

Gjorde Zelmerlöf rätt som gav ut boken? Borde han ha tänkt på sina barn och exfru i England som nu får veta vad deras pappa/exman avslöjat?

https://www.tv4.se/artikel/6K0X0YAXVznGmS5F3NZCxE/mans-zelmerloew-foerlorade-filmroll-efter-skandalerna
Citera
2026-09-21, 18:51
Avstängd
Det smartaste hade nog varit att bara glida ur offentligheten, jobba med musik i bakgrunden med de vänner han har kvar i branschen och bara flyta med ett par, tre år till. Sedan, kanske, om ytterligare ett par år långsamt smyga in i offentlighetens värme igen. Samtidigt förstår man ju att han vill försvara sig (det vill väl alla?), så det är ju inte så konstigt egentligen.

Det här är dock ingen bok jag kommer läsa om jag inte blir lobotomerad eller senil, men någon som läst den får gärna berätta om det var något uppseendeväckande som kom fram.
Citera
2026-09-21, 18:58
Medlem
Jag har givetvis inte läst skiten men jag kan tipsa om avsnitt 384 av podden Stormens utveckling, som bl.a. handlar om den. Underhållande.
Citera
2026-09-21, 19:40
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Jag har givetvis inte läst skiten men jag kan tipsa om avsnitt 384 av podden Stormens utveckling, som bl.a. handlar om den. Underhållande.

Tack den ska lyssna på. Kan det vara idel manshat som når nya stratosfäriska nivåer?
Citera
2026-09-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Tack den ska lyssna på. Kan det vara idel manshat som når nya stratosfäriska nivåer?
Nä skulle jag inte säga, snarare månshat. Hehe.
Citera
2026-09-21, 19:59
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Startar ca 34.45 in i avsnittet här: https://www.podplay.com/sv-se/podcasts/stormens-utveckling-gratisfeeden-103801/episodes/384-simma-med-franciskusbonen-gratisfeeden-873350582
Citera
2026-09-21, 20:44
Medlem
Även om jag var en kändis så skulle jag aldrig ge ut en bok om mig själv och mina bekymmer, och tänka att andra skulle vara intresserade.
Citera
2026-09-21, 21:07
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Även om jag var en kändis så skulle jag aldrig ge ut en bok om mig själv och mina bekymmer, och tänka att andra skulle vara intresserade.
Mums är narcissist så det är andra värderingar som gäller.
För min del funderar jag ju på vad "Nannyn" gjort under ett år tillsammans med sexmissbrukaren samtidigt som barnen befunnit sig i England?
Citera
2026-09-22, 01:31
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555

Inte ens om du får 10 miljoner? Folk överlag är ganska kändiskåta när det kommer till skandaler eller det som media anser vara omoraliskt beteende.
Citera
2026-09-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Mums är narcissist så det är andra värderingar som gäller.
För min del funderar jag ju på vad "Nannyn" gjort under ett år tillsammans med sexmissbrukaren samtidigt som barnen befunnit sig i England?

Exakt detta undrar jag med. Känns helt osannolikt att de inte skulle haft någon typ av intim relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in