2026-09-21, 21:03
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
I dagens DN har tidningen letat upp en barnmorska på Danderyds sjukhus som uppenbarligen ser sig som en kommande influenser med fokus på fittor och barnafödande. Influensern, *host* barnmorskan, heter Elin Svärdemo.

https://www.dn.se/insidan/barnmorskan-vill-krossa-vulvaideal-i-sociala-medier/

Tror ni att Elin ser ut som vilken random rugguggla till barnmorska som helst? Nej. Hon är extremt attraktiv, snygg, lagom ätstörd, sexig rumpa, kåt uppsyn med snygga kläder. Hade alla barnmorskor sett ut som Elin hade jag övervägt att bli transsexuell och klippa av mig kuken bara för att ha henne grävandes i mitt underliv.

Elin har tydligen gjort det till sitt kall, dvs. sin influenceridé, att förklara att alla underliv ser olika ut. No shit Sherlock. Alla som skrollat igenom 10 amatörporrklipp fattade detta innan förskolan var slut. Med denna synnerligen tunna idé tänker sig nu Elin lyckas som influencer. Kommer hon att göra det? Svar JA. Detta för att Elin är supersnygg. Det står att man får följa med på hennes gynbesök och det vill jag så gärna göra.

Varför spelar DN med i Elins marknadsföring? Hon är ju som vilken snygg influenser som helst. Om DN hade skrivit om en frigid framfallsinfluencer hade det i vart fall varit något nytt, men det här?!
Bokkontrakt med DN på g? Kanske förklarar Bonniers intresse menar jag. Men är inte hela den här grejen med att kvinnor föder barn lite patriarkalisk?
Senast redigerad av Herostratos 2026-09-21 kl. 21:06.
Citera
2026-09-21, 22:58
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmdHoran
Avlid svin. Stalker. Jävla vider.
Väx upp. Vet vem du är.
Citera
2026-09-22, 04:36
Medlem
Här var det muntert hör jag , kan ni inte komma med mer kreativa förolämpningar?
Typ:
" Din kuk är så liten att en kattfitta uppfattar den som en oliv i en katedral"😅🤣

Lite kreativitet för i helvette, jag är sömnlös över min bortsprungna katt och ni kan inte ens underhålla en djurvän med smak för lite humor av klass?
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-09-22 kl. 04:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in