2026-09-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Finns tamejfan inget vidrigare än när det ska dras in helt oskyldiga och försvarslösa djur i rubbade människors perversa fantasier.
Tycker nog allt att det är värre och vidrigare när barn drabbas. Men varken människor eller djur ska självklart aldrig nånsin behöva bli utsatta för övergrepp eller psykisk eller fysisk misshandel.
Citera
2026-09-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Exakt min tanke. Hur fan kan man tända på djur liksom? Inte ens när jag missbrukade porr slog mig ens den tanken.

Jag fattar inte heller. Men jag chattade med en tjej som plötsligt började snacka om hundfantasier. Jag gjorde en sökning och såg människa/djursex för första gången i mitt liv. Hennes perversa hjärna tände mig, så vi skickade såna länkar/bilder till varandra. Länge sedan. På bild/video var det upphetsande att se kvinnor vara så extremt dirty; i verkligheten...lite för vidrigt, i mitt tycke.
Citera
2026-09-22, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
J, det är andra gången det postas men så länge det inte länkas till ett läsbart dokument så kan det ju vara lika mycket trådsanning som om jag skriver att den skyldige är X för jag har pratat med honom och han har erkänt.
Du kan ju mail o be om information?
Eller måste mamma din göra det åt dig. Efterbliven du är.
Citera
2026-09-23, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
https://limewire.com/d/9xqtd#yV6mw8M6RR
Då så, klappat och klart. Tack!
Citera
2026-09-23, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluefisk
Du kan ju mail o be om information?
Eller måste mamma din göra det åt dig. Efterbliven du är.
Du fattar fortfarande inte. Det åligger den som hänger ut folk att göra jobbet. Den dag jag själv hänger ut en kattknullare så kommer jag att länka till ett dokument som visar att det jag påstår är sant.
Citera
2026-09-23, 08:59
Medlem
Ganonitos avatar
Dessa äckelmänniskor borde avrättas med en gång. Gärna till allmän beskådning.
Citera
2026-09-23, 16:51
Medlem
lunarluddes avatar
Fyfan vilka svin, djurplågeri borde det vara dödsstraff på.
Citera
2026-09-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dessa äckelmänniskor borde avrättas med en gång. Gärna till allmän beskådning.

Exakt avrättning är det rätta!
Citera
2026-09-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fyfan vilka svin, djurplågeri borde det vara dödsstraff på.

Värsta brottet som finns! Ja 100% dödsstraff!

Rubriken är oerhört missvisande... "hade sex med" borde stå tex våldförde eller liknande.
Citera
2026-09-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmHolmes
Tycker nog allt att det är värre och vidrigare när barn drabbas. Men varken människor eller djur ska självklart aldrig nånsin behöva bli utsatta för övergrepp eller psykisk eller fysisk misshandel.

Det är väl minst lika illa om ett djur drabbas.. Barn är djur, djur kan vara barn/ungar/kalvar/kultingar/kid/lamm/valpar, människor är ett slags djur!!!
Citera
2026-09-23, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Värsta brottet som finns! Ja 100% dödsstraff!

Rubriken är oerhört missvisande... "hade sex med" borde stå tex våldförde eller liknande.

Ok, men alltså, vi avlivar kännande djur på löpande band för att ta ett exempel, och du reagerar som du gör för att någon lurat en katt att slicka klitoris genom att hälla grädde eller nåt sånt på den?

Klippet visar en katt som slickar på en kvinnas könsorgan. Kvinnan smörjer något från en
flaska på könsorganet som katten slickar i sig. Kvinnans ansikte kan ses på ett av klippen och
liknar den misstänkte Sjöströms passbild.

Nej, det ska inte vara belagt med dödsstraff, och det är inte det värsta brottet som finns. Det är ett förhållandevis lindrigt brott, särskilt i detta fall.
Citera
2026-09-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
https://samnytt.se/kattunge-valdtagen-garningsmannen-jagas

Finns tamejfan inget vidrigare än när det ska dras in helt oskyldiga och försvarslösa djur i rubbade människors perversa fantasier.

Gällande äcklena i tråden så hoppas jag att ALLA i bygden vet vilka det är, och att dom får skämmas tills dess att dom tar sitt sista andetag. Fy fan.

Dödsstraff är för milt staff för den här typen av vidriga GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in