Citat:
Ursprungligen postat av
dundersnyting
Visste inte vad den kostade innan men ja, 17 lax är ju lite saftigt. Den verkar få bra recensioner iaf.
Skulle gissa att den går att hitta för ca 10-11 på Black Friday, men det är mycket pengar. Då ska man veta att det är vad man söker.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArundoDonax
Mycket tveksam här. Det här är en grej som säljs för att "lura tonåringarna". Det är en halvhyfsad mojäng som fått lite smink i form av blinkande lampor. Även om jag lusläser finns det inga tekniska data värda något. Just den har inte batteridrift som jag uppfattade som ett krav. Riktig utrustning berättar om max ljudvolym -- luringutrustning håller tyst om det.
Men, om det är vad du letar efter och du blir nöjd -- vem är jag att hindra dig?
Det mesta man läser om den (och liknande) är bra recensioner, även på Youtube. Men man skulle vilja se jämförelser mot annat. Att den låter högt säger inte så mycket.
Och just det med blinkande lampor är ju inget jag behöver utan känns lite löjligt för en gubbe som mig (stör mig även på färger från dator, tangentbort osv, känns fjortis).
Men, det verkar inte finnas så jättemycket att jämföra med som går på hjul och är lätta att flytta med BT osv.
Batteri är inget krav. Jag ska inte ut i skogen och spela så kommer använda kabel.