2026-09-20, 16:45
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Noterade att Anders Ygeman är den näst mest kryssade socialdemokraten efter Magdalena Andersson. Vad beror det på? Han framstår ju alltid som en komplett idiot.

Vilken Socialdemokrat framstår inte som det är min fråga då? 😅
Citera
2026-09-20, 17:23
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Varför vill lejonborg tillbaka?

Han gick in i partipolitiken igen eftersom L riskerade att åka ur och för att Simona ringde och bad honom hjälpa till. Detta har han berättat om i Kvartals "veckopanelen". Han har inte ens låtit särskilt taggad på en comeback enligt mig. Låter mest som att han såg det som ett nödvändigt ont.

Han sa det inte rakt ut senast han var med i veckopanelen men jag tolkade det nästan som om han inte ens planerade att sitta kvar i riksdagen om han kom in.
Citera
2026-09-20, 18:08
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Han gick in i partipolitiken igen eftersom L riskerade att åka ur och för att Simona ringde och bad honom hjälpa till. Detta har han berättat om i Kvartals "veckopanelen". Han har inte ens låtit särskilt taggad på en comeback enligt mig. Låter mest som att han såg det som ett nödvändigt ont.

Han sa det inte rakt ut senast han var med i veckopanelen men jag tolkade det nästan som om han inte ens planerade att sitta kvar i riksdagen om han kom in.
Ok, tack. Har slutat följa media sedan covid så jag har missat det (slog på när ryssland rullade in i ukraina men insåg snart att det var ett misstag).
Citera
2026-09-20, 20:25
Medlem
Nima Gholam Ali Pour (SD) är legitimerad lärare i historia. Han samarbetar med shahens son Reza Pahlavi för ett fritt Iran.
Citera
2026-09-20, 20:50
Medlem
Kullgren ... good riddance, som det heter ...
Citera
2026-09-20, 21:13
Medlem
Knotknets avatar
Skönt att Kullgren inte får sitta kvar i riksdagen. En riktigt dålig politiker. Snygg fru dock trots att han själv ser ut som en ballong som någon ritat mun och ögon på.
Citera
2026-09-20, 22:06
Medlem
Martin Melin är ju bara en linslus, han har inte tillfört något, inget bra iaf, gött att slippa honom.

Melin, han har i många år bara strävat efter att få synas, en dumskalle.

Först var det väl i en serie på Tv om Polisutbildning, där var han med, sedan var han med i Robinsson, sen var han väl gift med en kvinnlig toppförfattare, multimiljonärska också...
Citera
2026-09-20, 23:52
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Kullgren ... good riddance, som det heter ...

Verkligen. Det gläder mig varje gång jag tänker på det.

Totalt värdelöst skräp och regeringens lögnaktigaste minister, på delad första plats med Pourmohktari. Kullgren är ansvarig för en massa skit, inklusive att de svenska industritrålarna släpptes in i Östersjön.

Han är nere på "may he rot in hell"-nivån...
Citera
2026-09-21, 13:26
Medlem
BombaySaphires avatar
Civilminister Erik Slottner (KD) kommer inte få en plats i riksdagen, rapporterar Altinget. Han är därmed den andra ministern i den nuvarande regeringen som inte väljs in. Sedan tidigare har det blivit känt att landsbygdsminister Peter Kullgren (KD) inte kommer in.
Citera
2026-09-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Civilminister Erik Slottner (KD) kommer inte få en plats i riksdagen, rapporterar Altinget. Han är därmed den andra ministern i den nuvarande regeringen som inte väljs in. Sedan tidigare har det blivit känt att landsbygdsminister Peter Kullgren (KD) inte kommer in.
Även Andreas Carlson , bostads och infrastruktur minister, förefaller ju inte komma in. Det är tydligen KDs statsråd som främst verkar gå miste om sina riksdagsplatser!
Citera
2026-09-21, 18:45
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Noterade att Anders Ygeman är den näst mest kryssade socialdemokraten efter Magdalena Andersson. Vad beror det på? Han framstår ju alltid som en komplett idiot.
Kan kanske vara så att media ser honom som begåvad och intelligent.
Citera
2026-09-21, 18:52
Medlem
Röstade L. Tråkigt det här med Melin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här