Citat:
Kan hålla med er där. Skulle kännas lite creepy med s k realistiska dockor. Nästan psykos varning på detta.
Alltså ursäkta men det låter inte riktigt sunt i mina öron. Dockan har inga som helst ansiktsuttryck, den gör inga ljud och den rör sig inte det minsta lilla om man inte skakar på den.
Att ha en sexdocka att titta på TV ihop med går faktiskt över min horisont, måste jag säga.
Jag tycker det är väldigt tragiskt.
Det är ju inte riktigt som att runka eftersom man runkar i ett förhållande också. Ingen knullar väl sexdockor i ett förhållande?
Så dockan blir en ersättning för mänsklig gemenskap vilket är tragiskt. Jag har väldigt svårt att föreställa mig att en silikondocka skulle vara bättre än inget alls. Men vi är alla olika.
Att ha en sexdocka att titta på TV ihop med går faktiskt över min horisont, måste jag säga.
Jag tycker det är väldigt tragiskt.
Det är ju inte riktigt som att runka eftersom man runkar i ett förhållande också. Ingen knullar väl sexdockor i ett förhållande?
Så dockan blir en ersättning för mänsklig gemenskap vilket är tragiskt. Jag har väldigt svårt att föreställa mig att en silikondocka skulle vara bättre än inget alls. Men vi är alla olika.
Jag kör och håller stenhårt på mina metoder
. Där sessioner är på ca 10 timmar ibland :där jag använder mig av chattar, fläktar, metall, filmer, motorer, isbitar, oljor- både vattenbaserat och olja, kondomer, kirurghandskar, telefonsamtal, erotiska teckningar, avokado och bananer och toarullar och tejp.
I regel brukar det bli ca 5 orgasmer inom det tidsperioden. Ibland tar jag en cigg och rött glas vin som pauser typ 5 minuters. Brukar kunna variera mellan sprutorgasmer och orgasmer utan sprut samt både och. Men det bästa är kåtheten bara. Även euforin som känns helt elektrisk. De här sessionerna är som typ 3 stycken toppknull tillsammans irl.
Typ 10 ggr bättre än ett vanligt standardknull eller engångsligg. Så här behövs inga dockor, vem lägger typ 50 eller 70 k på sånt. Så det här är perfekt för mig, hatar alla typer av relationer. Eller nonsens prat och vara trevlig. Ts sa att han kunde få ryckningar i 3 el 4 minuter, mina orgasmer brukar vara allt från 1 min till 5. Rekordet är 10 minuter. Multipla såna.