2026-09-24, 22:41
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Alltså ursäkta men det låter inte riktigt sunt i mina öron. Dockan har inga som helst ansiktsuttryck, den gör inga ljud och den rör sig inte det minsta lilla om man inte skakar på den.
Att ha en sexdocka att titta på TV ihop med går faktiskt över min horisont, måste jag säga.
Jag tycker det är väldigt tragiskt.
Det är ju inte riktigt som att runka eftersom man runkar i ett förhållande också. Ingen knullar väl sexdockor i ett förhållande?
Så dockan blir en ersättning för mänsklig gemenskap vilket är tragiskt. Jag har väldigt svårt att föreställa mig att en silikondocka skulle vara bättre än inget alls. Men vi är alla olika.
Kan hålla med er där. Skulle kännas lite creepy med s k realistiska dockor. Nästan psykos varning på detta.
Jag kör och håller stenhårt på mina metoder
. Där sessioner är på ca 10 timmar ibland :där jag använder mig av chattar, fläktar, metall, filmer, motorer, isbitar, oljor- både vattenbaserat och olja, kondomer, kirurghandskar, telefonsamtal, erotiska teckningar, avokado och bananer och toarullar och tejp.
I regel brukar det bli ca 5 orgasmer inom det tidsperioden. Ibland tar jag en cigg och rött glas vin som pauser typ 5 minuters. Brukar kunna variera mellan sprutorgasmer och orgasmer utan sprut samt både och. Men det bästa är kåtheten bara. Även euforin som känns helt elektrisk. De här sessionerna är som typ 3 stycken toppknull tillsammans irl.
Typ 10 ggr bättre än ett vanligt standardknull eller engångsligg. Så här behövs inga dockor, vem lägger typ 50 eller 70 k på sånt. Så det här är perfekt för mig, hatar alla typer av relationer. Eller nonsens prat och vara trevlig. Ts sa att han kunde få ryckningar i 3 el 4 minuter, mina orgasmer brukar vara allt från 1 min till 5. Rekordet är 10 minuter. Multipla såna.
Citera
2026-09-24, 22:47
Medlem
avulsions avatar
Jag har runkat ofta och intensivt sedan jag var 11. Däremot har jag aldrig provar en plastdocka?- tycker det är ganska sjukt…

Runkade ihop med kompisar under mellanstadiet, och det var ännu bättre än att göra det själv. Men därefter har det bara varit sex med tjejer. Ska jag vara riktigt ärlig så är knull inte det absolut skönaste… men dockor? NEJ!
Citera
2026-09-25, 07:27
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av void-exe
Kan hålla med er där. Skulle kännas lite creepy med s k realistiska dockor. Nästan psykos varning på detta.
Jag kör och håller stenhårt på mina metoder
. Där sessioner är på ca 10 timmar ibland :där jag använder mig av chattar, fläktar, metall, filmer, motorer, isbitar, oljor- både vattenbaserat och olja, kondomer, kirurghandskar, telefonsamtal, erotiska teckningar, avokado och bananer och toarullar och tejp.
I regel brukar det bli ca 5 orgasmer inom det tidsperioden. Ibland tar jag en cigg och rött glas vin som pauser typ 5 minuters. Brukar kunna variera mellan sprutorgasmer och orgasmer utan sprut samt både och. Men det bästa är kåtheten bara. Även euforin som känns helt elektrisk. De här sessionerna är som typ 3 stycken toppknull tillsammans irl.
Typ 10 ggr bättre än ett vanligt standardknull eller engångsligg. Så här behövs inga dockor, vem lägger typ 50 eller 70 k på sånt. Så det här är perfekt för mig, hatar alla typer av relationer. Eller nonsens prat och vara trevlig. Ts sa att han kunde få ryckningar i 3 el 4 minuter, mina orgasmer brukar vara allt från 1 min till 5. Rekordet är 10 minuter. Multipla såna.
Fläktar, metall, motorer...? Låter avancerat det där. Själv spottar jag bara i näven och går ut på internet
Citera
2026-09-25, 07:39
Medlem
Pungsvings avatar
Kan det vara ångest som gör att det rycker i kuken i 3 minuter efter docksprut? Har den här tråden något att göra med lanseringen av sprutdockor som annonserar här?
Citera
2026-09-25, 13:04
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Fläktar, metall, motorer...? Låter avancerat det där. Själv spottar jag bara i näven och går ut på internet
okay, jag körde så när jag var 13 år, efter 15 årsåldern blev det mer och mer hardcore. på alla fronter..
Citera
2026-09-25, 13:17
Medlem
Fittsaft/Doft
Stön
Värme

Hur gör du där?

Har du någon sprayflaska med någon egen fittdoft som du blandat ihop som du sprutar runt?

Sen när det gäller stön, är det en bandspelare med förinspelat från någon porrfilm? - Har du olika ljud för olika "karaktärer" eller är det något favoritstön som går på repeat?

"Spank me daddy, spank me hard...uhöööe!"

Kroppslig värme? Värmer du upp dockans underliv?

...så jävla många frågor.
Citera
2026-09-25, 13:58
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifq
Fittsaft/Doft
Stön
Värme

Hur gör du där?

Har du någon sprayflaska med någon egen fittdoft som du blandat ihop som du sprutar runt?

Sen när det gäller stön, är det en bandspelare med förinspelat från någon porrfilm? - Har du olika ljud för olika "karaktärer" eller är det något favoritstön som går på repeat?

"Spank me daddy, spank me hard...uhöööe!"

Kroppslig värme? Värmer du upp dockans underliv?

...så jävla många frågor.

Fantasi.

I övrigt - Värme är inte så viktigt men då finns värmefilt innan, annars värms dockan av egna kroppsvärmen. Ljud går att lägga till såklart.
Citera
2026-09-25, 17:47
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av void-exe
okay, jag körde så när jag var 13 år, efter 15 årsåldern blev det mer och mer hardcore. på alla fronter..

När jag var 15 fanns inte ens VHS. Vi var hänvisade till de fåtal porrtidningar vi kunde sno av storebröder eller hitta på soptippen.
Citera
2026-09-25, 19:52
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
När jag var 15 fanns inte ens VHS. Vi var hänvisade till de fåtal porrtidningar vi kunde sno av storebröder eller hitta på soptippen.
Samma här. Och de dockor som fanns ska vi inte ens tala om!
Citera
2026-09-25, 22:13
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Ok Kör på en tralla. Old school.
Citera
Igår, 09:26
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Kan det vara ångest som gör att det rycker i kuken i 3 minuter efter docksprut? Har den här tråden något att göra med lanseringen av sprutdockor som annonserar här?
Verkligen inte. Det handlar snarare om total avslappning där man fullständigt varseblir hur ens egen kropp fungerar.

Nej, jag är inte i maskopi med Docklandet. Om du läser mina andra inlägg om dockor inser du det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in