2026-09-20, 08:45
Medlem
SodaFointains avatar
Vad tror ni om denna serie då?
https://www.svtplay.se/hunger-1

https://www.youtube.com/watch?v=hW3bWlgKnj0
Citera
2026-09-20, 08:53
Medlem
Så en modern "vår tid är nu"
Citera
2026-09-20, 08:59
Medlem
HBTKuks avatar
Ser ut som en stinkande, ångande skitkorv redan på omslaget. Skulle aldrig få för mig att titta. Men det är ju toppen för alla förtidspensionerade kärringar med fibromyalgi som behöver något att vila ögonen på när de gått igenom alla turkiska såpor på svensk tv.
Citera
2026-09-20, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ser ut som en stinkande, ångande skitkorv redan på omslaget. Skulle aldrig få för mig att titta. Men det är ju toppen för alla förtidspensionerade kärringar med fibromyalgi som behöver något att vila ögonen på när de gått igenom alla turkiska såpor på svensk tv.
Vad gillar du att titta på då?
Citera
2026-09-20, 09:15
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad gillar du att titta på då?
Det är knappast topic i den här tråden.
Citera
2026-09-20, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Det är knappast topic i den här tråden.
Sant. Blev bara nyfiken.
Citera
2026-09-20, 10:08
Medlem
BernardLoutres avatar
En av många anledningar till att jag slutade betala tv-licens. Eller vänta, hur var det nu?
Citera
2026-09-20, 11:42
Medlem
fjollciggs avatar
Så här beskriver SVT serien:
En modern såpa om en familj som alltid har satt jobbet först – tills allt hotar att rasa. När pappa Tommy (Göran Ragnerstam) inte längre kan styra restaurangen tvingas barnen Agnes (Matilda Källström) och Oscar (Rasmus Savic) ta ansvar både för ekonomin och känslorna. Småstadens blick är skoningslös och restaurangen blir en scen där svek, kärlek, skam och stolthet spelas ut inför både gäster och grannar. Mitt i kaoset försöker de rädda både restaurangen, relationerna och sig själva.
Låter inte så upphetsande på pappret, men trailern såg okej ut. Blev sugen på plankstek.
Citera
2026-09-20, 13:36
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Låter inte så upphetsande på pappret, men trailern såg okej ut. Blev sugen på plankstek.

Jo men "bli sugen på plankstek" är ju ingen hög tröskel direkt, jag blev sugen på plankstek när jag läste ditt inlägg med ordet "plankstek" i.
Citera
2026-09-20, 14:35
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jo men "bli sugen på plankstek" är ju ingen hög tröskel direkt, jag blev sugen på plankstek när jag läste ditt inlägg med ordet "plankstek" i.

Hah! Sant. Men ändå. Serien lever upp till sin titel, och den har inte ens börjat än!
Citera
2026-09-21, 14:38
Medlem
SodaFointains avatar
Ragnerstam är med. Tål ej ragnerstam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in