2026-09-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dbt24
Ja precis. Och ta bort kvinnors rösträtt. Dom ska inte få köra bil. Dom måste föda 3-4 barn per kvinna. Könsstympning ska givetvis också införas på små flickor. Kvinnor ska kunna bli bortgifta vid 7 års åldern. Dom ska inte få säga nej när deras man vill ha sex. Om dom blir våldtagen av någon annan än deras man ska dom stenas till döds. Om dom försöker skilja sig ska dom bli stenad. Om dom är otrogna ska dom bli stenad.

Vänta, ni tycker att detta är extremt? Varför röstar ni då på partier som håller på att islamisera samhället?
Nej det gör jag inte,jag vill varken ha somaliska eller etiopiska avelskossor ströva fritt på våra grönbeten, ej heller mussar som tvångsgifter sina döttrar eller våldtar våra gamla på äldreomsorgsboenden, eller kriminella blattegäng som förstör förorterna, tyvärr är allt för många svenskar totalt blinda för förstörelsen,och nöjda att inte bry sig vi sjunker djupare och djupare ner i avgrunden
Citera
Idag, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Sätter du på dig slöjan då?
Nej, jag är en svensk kvinna;
jag är inte till salu.
Citera
Idag, 10:25
Medlem
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet-2026
Så kan vi undvika mera bråk om slöjan av eller på. Nu när muslimerna ändå har bevisligen fått mycket makt med sin kraft som valboskapen så är det inte längre görbart att förbjuda.

Antingen ska alla kvinns bära slöja eller ingen alls.

Således; ska vi grundlagstvinga ALLA fruntimmer att täcka sig med slöja? Av eller på?
Ja. Vänstersidans väljare är ju för islam och därav kvinnoförtryck och förnedring i kulturform.
Sen att homomänniskor går runt och protesterar för detta är helt galet. De är samma folk som kommer bli kastade från hustaken av invandrarna.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in