Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag vet inte vem hon är. Alltså hur hon ser ut utan mask. Skulle kunna vara vem som helst. .
Vet inte vad ni gör för något ni två, ni verkar inte så pålästa eller smarta. Bör ju va troll med de kontonamnen.
Att en person är bakom en scen och tar på sig en mask, blir inbjuden och aviserar månader innan var dom ska spela, så vet ju personalen vem det är som har den masken.
Då är det förmodligen den då som är bakom scenen och förbereder för att göra sin låt som har den masken på sig. Hon är väl tjej också och har rosa klänning samtidigt. Då kanske arrangören tänker, Tja, men de måste va hon asså . . . "Vet inte" tanken kanske uppstår. Sen kanske de tänker det sen när hon går ut på scen och har anlitat den artisten och vet hur hon ser ut. Då kanske dom tänker också, oj, det måste va hon då som står där nu, med masken. Ja, så kanske dom tänker (. . .)
Tycker inte man ska låtsas massa saker för att man är hjärntvättad till att hata mig för att jag har normala åsikter?
Känner du att det är normalt ?
Dessutom gällde väl att man inte får maskera sig under idrottsevangemang???
Det gäller väl folk i publik, fotbollsarenar osv. när det är stora derbys
Slipknot brukar väl ha mask på sig när de spelar, ska detta va någon slags diskussion?