2026-09-20, 20:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Nej ok men det rimmar iallafall
Det gör rump med, som komiskt nog är en bättre liknelse och nu med donalds bajsblöjor.
Och är det därför donalds är en så värdelös förhandlare(Inte mina ord, utan donalds egna om du skulle tro annat.).

donalds är så jävla kass på att förhandla att boken art of the deal är rena patetiska jävla skämtet och nu när vi ser hur kass förhandlare hen är.
Försök återgå till ämnet nu, för blir bara tragiskt att ha en diskussion där enda "intressanta" är att det skulle rimma, för man säger då bara jaha?
Citera
2026-09-21, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det gör rump med, som komiskt nog är en bättre liknelse och nu med donalds bajsblöjor.
Och är det därför donalds är en så värdelös förhandlare(Inte mina ord, utan donalds egna om du skulle tro annat.).

donalds är så jävla kass på att förhandla att boken art of the deal är rena patetiska jävla skämtet och nu när vi ser hur kass förhandlare hen är.
Försök återgå till ämnet nu, för blir bara tragiskt att ha en diskussion där enda "intressanta" är att det skulle rimma, för man säger då bara jaha?

Tony Schwartz som var den som faktiskt skrev ”The Art of The Deal” har ibland beskrivit boken som ren fiction, dvs händelserna han skriver om är antingen påhittade eller kraftigt överdrivna.
Citera
2026-09-21, 10:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Tony Schwartz som var den som faktiskt skrev ”The Art of The Deal” har ibland beskrivit boken som ren fiction, dvs händelserna han skriver om är antingen påhittade eller kraftigt överdrivna.
För mig jag hört detta innan, men förvånar mig inte det minsta.
Och tänk om jag aldrig hade hört talas om denna bok innan, och sen sett hur förhandlingsfiaskona bara rulla upp en efter en.

Och sen hört talas om denna bok, jag tror jag hade skrattat så att jag hade kiknat.
Men man inser ju att detta var bara en av alla donalds scams.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in