Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Absolut! Det har tjänat mig bra i många år och när jag ser hur Sverige har förfallit sedan invandringen vet jag att jag har rätt.
Sydafrika är ett annat bra exempel, se hur det landet har blivit förstört sen svarta fick rösträtt. Lika ruttet som resten av Afrika.
Du kanske möjligtvis bor/bott på en ort där det funnits väldigt mycket bidragsinvandrare?
Att utveckla ett rasistiskt tänkande på en sån ort är en naturlig följd över att bli behandlad dåligt. Det är för att Socialdemokraterna lockar massa personer som inte vill anpassa sig och vet att de inte behöver det heller. För dessa så gäller också tänket att den egna gruppen är viktigast, t.o.m. bland dem själva och olika invandrargrupper.
Är man svensk på en sån ort så är man ju bara en till grupp för dom som inte tillhör samma grupp som dom själva.
Om politiker i Sverige haft de krav som SD har lagt fram och som införts från sitt partiprogram så hade vi ju aldrig upplevt en bidragsinvandring och inte heller en så stor invandring, hade SD fått bestämma helt själva så hade vi haft vanliga nivåer av invandring som landet kan ta hand och som är rimligt ens från första början för att ett land tar emot. Dessutom bör man ta emot från närområdet för det är så asyl fungerar i hela världen. Man åker ju inte kors o tvärs överallt, det är en pervers anti-intellektuell tanke.
Även tanken om att "svenskar inte kan utvisas, då kan man inte utvisa invandrare heller" är något som ligger snäppet över i totalt idiotiskt tänkande.
Med det jag nämnt ovan så måste du ju förstå att om vi hade haft krav så hade inte sådana människor lockats hit som inte vill bidra, som inte kan anpassa sig, som saknar hjärna och som ser till den egna gruppen enbart utan att beblanda sig med övriga samhället och ta in majoritetsvärderingar i landet de kommit till.
Om vi dessutom hade haft en normal invandring på det så hade ju heller inte dessa enklaver och bidragsområden, parallella samhällen med mera funnits. Det hade inte funnits nånstans där man hade upplevt att det finns massa bidragsmänniskor som bara ser till sitt eget och allt bara förfaller och ser ut som en soptipp.
Det är ju dessa bidragsmänniskor som ställer till det, inte dom övriga människorna som kommer hit och anpassar sig, vill jobba, bidra, lära sig språket, va laglydiga, plugga, eller starta eget eller bara jobba och bilda familj. Ta del av det övriga samhället och bli en del av majoritetsvärderingarna och respektera vårt land.
Dom personerna är ju inte felet, är dumma eller beter sig dåligt mot andra.