2026-09-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Eftersom jag är en frisk man med höga hormonvärden så när jag ser en attraktiv kvinna så tänker jag på parning jepp, något annat vore onaturligt.

Igår var jag ute och tog kontaktuppgifter till inte mindre än 7 donnor som jag träffade på ett event som jag tyckte var attraktiva, gör det ont hos dig? Hoppas jag inte blir lika bitter när jag når upp i din ålder

Mitt intellekt är det inget fel på, många kvinnor fascinas av mig just pga mitt intellekt men tack för att du oroar dig över mig <3
Det låter verkligen fantastiskt iom att du låter som världens mest ointressanta man i skrift. Bra du gör bättre från dig irl, gratulerar!
Citera
2026-09-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dirty south lever ett liv som många snubbar vill leva. Ekonomiskt oberoende, och med otaliga villiga kvinnor runt sig som han tar för sig av. Tror du att alla snubbar vill sitta hemma med otäcka ungar och något spöke till kärring eller?
Möjligen. Jag vet bara att jag vill undvika obehagliga ungar och jävla spöken till gubbar.
Citera
2026-09-27, 22:06
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det låter verkligen fantastiskt iom att du låter som världens mest ointressanta man i skrift. Bra du gör bättre från dig irl, gratulerar!

Avundsjuk fet tant möjligtvis? Vad vill du bidra med med ditt inlägg?
Citera
2026-09-27, 22:14
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Det verkar som om du inte tål att även andra människor år nöjda med sina sexliv utan att du ska på och hitta olika saker att klanka ner på och förvrida. Jag är mycket nöjd med mitt liv på alla möjliga sätt och är dessutom ekonomiskt oberoende. Kan inte fatta att du måste kommentera om det så felaktigt.

Din läsförmåga och förståelse verkar vara väldigt låg så jag misstror dig inte med åldern, hjärnan krymper väl ungefär 1% varje år så det verkar ju högst rimligt att du är gammal

Jag är inte det minsta intresserad av att förvrida något eller klanka ner, du verkar vara rätt bra förvirrad måste jag säga men det är väl åldern igen men det coola med det är väl att man inte märker det själv så där har vi alla något att se fram emot!

Härligt att höra att du också har många miljoner det är aldrig fel, ha nu en fin resten av helgen
Citera
Igår, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det enda som verkar cirkulera i din hjärna är att knulla runt. Du låter som någon som har en intellektuell ålder som en trettonåring till pojke. Men det funkar ju tydligen utmärkt i den södra hemisfären.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dirty south lever ett liv som många snubbar vill leva. Ekonomiskt oberoende, och med otaliga villiga kvinnor runt sig som han tar för sig av. Tror du att alla snubbar vill sitta hemma med otäcka ungar och något spöke till kärring eller?

Jag tar Dirty med en stor nypa salt. Otaliga urtjusiga kvinnor springer knappast benen av sig för en ohyfsad testokille som dessutom verkar vara självgod.

Nu hör det kanske till att alla män inte heller har spöken till partners.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in