2026-09-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Eftersom jag är en frisk man med höga hormonvärden så när jag ser en attraktiv kvinna så tänker jag på parning jepp, något annat vore onaturligt.

Igår var jag ute och tog kontaktuppgifter till inte mindre än 7 donnor som jag träffade på ett event som jag tyckte var attraktiva, gör det ont hos dig? Hoppas jag inte blir lika bitter när jag når upp i din ålder

Mitt intellekt är det inget fel på, många kvinnor fascinas av mig just pga mitt intellekt men tack för att du oroar dig över mig <3
Det låter verkligen fantastiskt iom att du låter som världens mest ointressanta man i skrift. Bra du gör bättre från dig irl, gratulerar!
Citera
2026-09-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dirty south lever ett liv som många snubbar vill leva. Ekonomiskt oberoende, och med otaliga villiga kvinnor runt sig som han tar för sig av. Tror du att alla snubbar vill sitta hemma med otäcka ungar och något spöke till kärring eller?
Möjligen. Jag vet bara att jag vill undvika obehagliga ungar och jävla spöken till gubbar.
Citera
2026-09-27, 22:06
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det låter verkligen fantastiskt iom att du låter som världens mest ointressanta man i skrift. Bra du gör bättre från dig irl, gratulerar!

Avundsjuk fet tant möjligtvis? Vad vill du bidra med med ditt inlägg?
Citera
2026-09-27, 22:14
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Det verkar som om du inte tål att även andra människor år nöjda med sina sexliv utan att du ska på och hitta olika saker att klanka ner på och förvrida. Jag är mycket nöjd med mitt liv på alla möjliga sätt och är dessutom ekonomiskt oberoende. Kan inte fatta att du måste kommentera om det så felaktigt.

Din läsförmåga och förståelse verkar vara väldigt låg så jag misstror dig inte med åldern, hjärnan krymper väl ungefär 1% varje år så det verkar ju högst rimligt att du är gammal

Jag är inte det minsta intresserad av att förvrida något eller klanka ner, du verkar vara rätt bra förvirrad måste jag säga men det är väl åldern igen men det coola med det är väl att man inte märker det själv så där har vi alla något att se fram emot!

Härligt att höra att du också har många miljoner det är aldrig fel, ha nu en fin resten av helgen
Citera
2026-09-28, 00:08
Medlem
Citat:
Det enda som verkar cirkulera i din hjärna är att knulla runt. Du låter som någon som har en intellektuell ålder som en trettonåring till pojke. Men det funkar ju tydligen utmärkt i den södra hemisfären.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dirty south lever ett liv som många snubbar vill leva. Ekonomiskt oberoende, och med otaliga villiga kvinnor runt sig som han tar för sig av. Tror du att alla snubbar vill sitta hemma med otäcka ungar och något spöke till kärring eller?

Jag tar Dirty med en stor nypa salt. Otaliga urtjusiga kvinnor springer knappast benen av sig för en ohyfsad testokille som dessutom verkar vara självgod.

Nu hör det kanske till att alla män inte heller har spöken till partners.
Citera
2026-09-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Avundsjuk fet tant möjligtvis? Vad vill du bidra med med ditt inlägg?
Jo, jag är som en svensk medelålders kvinna som rest runt och och bott i andra länder sedan jag var fjorton är fruktansvärt avundsjuk på en medelålders man (med diverse komplex) som får knulla... Någon som nyligen upptäckt att vi svenskar står högt i rang sexuellt.

Nej, nej, nej vänner har om och om igen försökt tala om för mig att min ironi gör sig varken bra i tal eller skrift!!!!

Du begriper verkligen inte ett dyft. Det där är vardag för en attraktiv kvinna.
Och icke önskvärt.
Citera
2026-09-30, 22:53
Medlem
Citat:
Jag tar Dirty med en stor nypa salt. Otaliga urtjusiga kvinnor springer knappast benen av sig för en ohyfsad testokille som dessutom verkar vara självgod.

Nu hör det kanske till att alla män inte heller har spöken till partners.
Vem gör inte det...

Det är dessutom så otroligt oeftersträvansvärt.

Och trådens syfte till fråga är hur få ett kärleksförhållande att hålla?
Den detaljen är jag rätt bra på. Jag är en trogen, lojal och enveten satan. På gott ibland och ont ibland.
Citera
2026-09-30, 23:19
Medlem
Citat:
Vem gör inte det...

Det är dessutom så otroligt oeftersträvansvärt.

Och trådens syfte till fråga är hur få ett kärleksförhållande att hålla?
Den detaljen är jag rätt bra på. Jag är en trogen, lojal och enveten satan. På gott ibland och ont ibland.

Tror vi har en hel del gemensamt. Har förresten också bott utomlands under många herrans år och träffat massor av olika människor, vilket är både lärorikt och mentalt utvecklande.

Jag är dessutom väldigt lyckligt lottad, vilket jag är oerhört glad för och det verkar tydligen reta vissa.
Citera
2026-09-30, 23:26
Medlem
Citat:
Tror vi har en hel del gemensamt. Har förresten också bott utomlands under många herrans år och träffat massor av olika människor, vilket är både lärorikt och mentalt utvecklande.

Jag är dessutom väldigt lyckligt lottad, vilket jag är oerhört glad för och det verkar tydligen reta vissa.
Gratulerar, tror mig förstått det.
Vi verkar lika såtillvida att vi värdesätter något lite mer beständigt istället för att flyga emellan snabbt överblommade på vårkanten och försommaren.
Citera
2026-10-01, 17:30
Medlem
dirtysouths avatar
Det märks att du nått klimateriet
Imponerande att du rest sedan du var 14

Intressant att en tant på flashback upplyser mig om att jag har diverse komplex
Dina kommentarer säger en hel del om dig och hur du ser dig själv och sedan försöker spegla det över andra... tragiskt, tycker synd om de som tvingas vara i din närhet, här har vi ändå ett par skärmar emellan

Resten av ditt svammel förstod jag inte så jag föreslår att vi håller det där och att du går och tar dina mediciner

Citat:
Jo, jag är som en svensk medelålders kvinna som rest runt och och bott i andra länder sedan jag var fjorton är fruktansvärt avundsjuk på en medelålders man (med diverse komplex) som får knulla... Någon som nyligen upptäckt att vi svenskar står högt i rang sexuellt.

Nej, nej, nej vänner har om och om igen försökt tala om för mig att min ironi gör sig varken bra i tal eller skrift!!!!

Du begriper verkligen inte ett dyft. Det där är vardag för en attraktiv kvinna.
Och icke önskvärt.
Citera
2026-10-01, 17:33
Medlem
TjackOhejs avatar
Kommunikation, ärlighet, godhet, förståelse och respekt är några av de viktiga sakerna jag kan komma på rak arm.
Citera
2026-10-02, 07:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Att få en relation att hålla

Träffas väl inte mer än typ 3 dagar i veckan nu och det passar utmärkt, och efter några dagar solo så byggs det upp en saknad och längtan. Sen har vi väl våra könsroller också, och när hon t.ex. säger "tranquilo, kvinna är här nu" så betyder det i klarspråk att om jag behöver så kan jag sitta i lugn och ro och hålla på med mitt medan hon går och handlar, lagar mat, diskar och även tar emot mig om det rycker i lilltarzan. Och som man är det naturligtvis jag som betalar det mesta då jag har mer deg.

Och värt att nämna också kan vara att hon är latina. Nej, de verkar generellt vara bra kvinnor, och det finns ju en medlem här som träffar nya toppbrudar varje vecka, tror att han lever i Sydamerika den lyckans osten.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-10-02 kl. 07:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in