Min hjärna spårade ur och jag bara blev aldrig normal igen förrän många år senare! Jag var datanörd och pluggade på högskolan men helt plötsligt kunde jag inte tänka normalt och fattade inte vad som var på riktigt. Nu är jag normal igen efter många år och har kunnat tänka normalt dom senaste 4 åren på grund av vården och medicinen och allt i mitt liv som är så bra nu. Väldigt jobbig upplevelse att vara psykiskt sjuk och har även varit deprimerad samtidigt och skadat mig själv och betett mig illa och blivit ensam, även fast jag redan kände mig ensam innan! När jag läser mina gamla trådar som handlar om datorer och att jag inte ville ha något förhållande och om droger och olika upplevelse och mina tankar så ser jag att jag har förändrats i hur jag uttrycker mig. Jag trodde inte livet skulle bli så hemskt!!!
Fler som har reparerat sin hjärna och kan förstå vad som hänt?
Jag önskar det aldrig hade hänt mig men ändå är jag glad att jag tagit mig igenom det. Men betyder det att man måste ha ett tråkigt och dåligt liv resten av livet? Jag menar saker man aldrig kan göra, t.ex. bör aldrig stressa eller sova för lite, aldrig ta någon drog, att människor kommer va rädda för en för att de ser en som psykiskt sjuk. Att man blir ensam.
Jag önskar jag kunde få en pojkvän som kunde förstå mig. Sluta skriva massa skit om ni tänker göra det. Bara för man varit psykiskt sjuk betyder inte att man är svag eller inte tycker om sig själv och inte är ambitiös och gör sitt bästa hela tiden och vill utvecklas. Jag är inte lika dålig som många av er här på Flashback som bara skriver hatinlägg och meningslöst skit. Skriv nåt trevligt istället och försök vara positiv och inte bara otrevlig mot alla bara för att ni är anonyma. Vad vill ni egentligen med era liv? Gett upp allt och bara hata?
Fler som har reparerat sin hjärna och kan förstå vad som hänt?
Jag önskar det aldrig hade hänt mig men ändå är jag glad att jag tagit mig igenom det. Men betyder det att man måste ha ett tråkigt och dåligt liv resten av livet? Jag menar saker man aldrig kan göra, t.ex. bör aldrig stressa eller sova för lite, aldrig ta någon drog, att människor kommer va rädda för en för att de ser en som psykiskt sjuk. Att man blir ensam.
Jag önskar jag kunde få en pojkvän som kunde förstå mig. Sluta skriva massa skit om ni tänker göra det. Bara för man varit psykiskt sjuk betyder inte att man är svag eller inte tycker om sig själv och inte är ambitiös och gör sitt bästa hela tiden och vill utvecklas. Jag är inte lika dålig som många av er här på Flashback som bara skriver hatinlägg och meningslöst skit. Skriv nåt trevligt istället och försök vara positiv och inte bara otrevlig mot alla bara för att ni är anonyma. Vad vill ni egentligen med era liv? Gett upp allt och bara hata?
jag skyller inte på det! Snarare så hade jag nog mått sämre idag om jag aldrig hade fått den upplevelsen.