Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Säljs på
http://www.impecta.se också, om man inte vill köpa det av nån annan...
Jag beställde både Abrus Precatorius och Ricinus Communis, o extraherade gifterna. Fast jag blev så sjuk av att bara sitta o pilla med det, kräktes bl.a blod, hade blodiga diaréer o feber. Blev lite rädd där, då det inte finns någon behandling eller motgift mot det. O symtomen inträder först efter 8-16 timmar. Har man inte coolat av inom 3-5 dagar så överlever man vanligen. Nu har jag dock kastat bort skiten.
Humm, ja sitter på en påse Abrus(köpte bara som en rolig grej)
Då ska jag nog undvika att extrahera Abrinet, vilket jag ett tag funderade på att göra, bara för att jag kan göra det
..ger väl också status på lunar att äga sådana gifter =P
fast nu vet jag att det ska jag inte göra
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jo, förvisso. Milliliter vet jag inte, men det förekommer oftast i fast form. 200 mg är dödligt. Enkelt att tillverka också, men även om man dör på ca 1 minut, så tror jag inte det är så mysigt. Man kvävs typ av innifrån, av att cyaniden drar ut järnet i blodet så att det inte kan ta upp syre eller nått sånt.
Nä, jag tror fortfarande på överdos av barbiturater eller opiater. Man somnar snabbt in på ett mysigt sätt!
Hittade en gång en sida där de saluförde en massa cyanider(olika typer)
Tror de var en kanadensisk sida, fast är ganska säker på att de bara säljer till trovärdiga företag
näe en massa neråtdroger är de som gäller, en maxad dos direkt av ngt som slår snabbt så man blir medvetslös fort
(alltså är en OD på depot-tabletter
inte att rekomendera

)