Citat:
Ursprungligen postat av
ItsWednesday
Med risk för att jag återigen föreslår nåt som redan finns för att jag inte är införstådd med forumets alla funktioner så tycker jag...
Att, som ni kanske redan förstått av rubriken, de trådar som låsts av mod bör tas bort från aktuella, populära och nya ämnen.
Alltför många gånger nu har jag möts av en trådrubrik som engagerat mig så till den milda grad att jag känner att jag bara måste gå in och delge mig av mina ovärderliga insikter... Endast för att finna trådjäveln låst! Vilket anti-klimax!
Jag har för mig att papperskorgade trådar försvinner från flödet. Detsamma bör gälla de låsta.
Återigen; Med risk för att jag missat nån anonym liten knapp som löser problemet omedelbums, så frågar jag:
Hiss eller diss?
Tror att ett svar kommer vara att det syns genom någon liten symbol i trådstarten. Något i den stilen var iaf svaret sist frågan var uppe på tapeten.
Jag är inte lika hård som du i hur jag tycker dessa trådar ska hanteras, men jag tror vi kan enas om att det borde vara lite tydligare att en tråd blivit låst. Ofta är det just trådar som engagerar och självklart är det då inte kul att 97 inlägg senare upptäcka att tråden är låst.
Lycka till i din kamp lille vän.
❤️🌈🙃