2026-09-21, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Jag är hellre en förrädare än att vara svensk medborgare om jag kunde välja jävla stolpskott.

Ni är ett förlorat folk som är för naiva och rentav helt efterblivna som förtjänar utrotning.

Jag önskar jag kunde lämna det sjunkande skeppet du har ingen aning hur mycket jag vill göra det med all min själ lämna det här smutsiga skit landet du kallar hem.

Guds perfekta lilla idiot.

Och ändå ligger Sverige i den absoluta toppen när det gäller så gott som alla de mätbara indikatorerna så som; folkhälsa, låg barnadödlighet, demokratiindex, pressfrihet, invånarnas lycka, uppnådd medelålder, låg nationell skuldsättning, ekonomisk tillväxt etc etc. Oavsett vilka indikatorer man tittar på om de avser sjukvård och hälsa, hur människor trivs där de bor, möjligheten att på demokratisk väg påverka sitt liv och leverne samt nationalekonomiska indikatorer så finns Sverige i topp i världen, ofta bland de tio bästa!

Men du är hellre landsförrädare, enligt egen utsago, än att bo och leva i Sverige. Vi kommer definitivt inte att känna saknad av att slippa dig i VÅRT land. Vi får hoppas det också förblir så.
Senast redigerad av Master.Palm 2026-09-21 kl. 10:21.
Citera
2026-09-21, 10:20
Medlem
Det här ingenting nytt.
Anledningen till att du vet om det är att vänstermedia sedan dag 1 hatat trump.

Samma skit under biden,bush och obama.
Var är dina trådar om deras korruption?
Citera
2026-09-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
DU borde söka hjälp med ditt självhat och att du vill att USA ska skada dig och att det är den hemska svenskarnas fel.

Mmm, jag är lycklig i en av världens lyckligaste länder, och ditt hat och självskadebeteende är enbart ditt.
Men det är såna som du som är de första att hamna i en giljotin har vi lärt oss av historien.
Men vi får hoppas de inte återupprepar sig i USA, för jag är emot att döda människor.

Jo, det är väl lite så att det är för syns skull, men de skulle ha många att köra, så de hade nog fått ha något löpande band och stor logistik omkring det.

Det är komiskt att när en fånar sig och börjar prata om giljotinen, så tror donalds fansen att vi glömmer allt hot och våld från dom.

även detta med det ska ta lång tid att dö, det är ju helt menlöst, för den som dör kommer ju ändå inte komma ihåg det.
Så varför ödlsa tid på pina folk för, för det låter mer som deras egna fetishism som ska gullas med.

En kul historisk detalj är att Napoleon och fransmännen ju ockuperade Rom år 1800, och Napoleon kom i konflikt med påven, som till slut fördes bort i exil som fransk gisslan. När fransmännen till slut, framåt 1813-14 blev tvungna att evakuera sina trupper från Italien lämnade man kvar en giljotin i Vatikanen; den hade Napoleon låtit föra dit. Den stod alltså kvar som en slags ironisk hälsning till den återvändande påven.

Påvarnas världsliga auktoritet var ju mycket större under 1800-talet, fram till 1870 (Kyrkostaten) än den är i modern tid, och påvarna hävdade mycket riktigt att de hade rätt att använda denna giljotin för avrättningar i staden Rom...men det är oklart ifall de någonsin verkligen gjorde det.
Citera
2026-09-21, 10:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
En kul historisk detalj är att Napoleon och fransmännen ju ockuperade Rom år 1800, och Napoleon kom i konflikt med påven, som till slut fördes bort i exil som fransk gisslan. När fransmännen till slut, framåt 1813-14 blev tvungna att evakuera sina trupper från Italien lämnade man kvar en giljotin i Vatikanen; den hade Napoleon låtit föra dit. Den stod alltså kvar som en slags ironisk hälsning till den återvändande påven.

Påvarnas världsliga auktoritet var ju mycket större under 1800-talet, fram till 1870 (Kyrkostaten) än den är i modern tid, och påvarna hävdade mycket riktigt att de hade rätt att använda denna giljotin för avrättningar i staden Rom...men det är oklart ifall de någonsin verkligen gjorde det.
Kanske det var en typ av hälsning att vi kommer kanske tillbaka.

För man inser att det är mycket symbolik i giljotinen, och det är nog den som TS ville ta med också för MAGA.(Tänker inte upprepa mer ggr nu, men gör det en sista gång, är inte för några avrättningar av något slag mot någon.)
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Det här ingenting nytt.

Saklighet och fakta om donbalds är inte hat, men sure, det finns säkert det som hatar dessa dåliga saker de gör.
Men all korruption av donalds administration måste tas hand om, och alla pengar som donalds roffat åt sig bör konfiskeras.

Vet du varför du riktar blicken till fel saker för?
För jag trodde korruption(På flera olika nivåer som innefattar även egna ekonomiska brott.), mutar porrstjärnor, våldtäkter, sex med minderåriga, pedofili osv var dåliga saker.
Det är knappast medias fel att de åter ger detta, för det är ju donalds fel bara.

Eller vänta lite, det är bara fel om ANDRA gör det, när donalds sexar med minderåriga/pedofili, så verkar ju det vara helt okey helt plötsligt.
Citera
2026-09-21, 18:56
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Det här ingenting nytt.

För att ingen tidigare korruption varit i närheten av denna. Inte på något sätt. Krävs ett iq på skonummer-nivå för att inte se det.
Citera
2026-09-21, 22:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Jag tycker ni är naiva idioter.
För att donalds, MAGA och USA vill Sverige illa?
Nä, det är helt på donalds och ingen annan, dock tragiskt att du vill Sverige så illa.
Citera
2026-09-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
För att ingen tidigare korruption varit i närheten av denna. Inte på något sätt. Krävs ett iq på skonummer-nivå för att inte se det.

Ska vi ta upp pengarna som presenterades saknade dagen innan 9/11?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in