Citat:
Ursprungligen postat av
DI3SEL
Jag är hellre en förrädare än att vara svensk medborgare om jag kunde välja jävla stolpskott.
Ni är ett förlorat folk som är för naiva och rentav helt efterblivna som förtjänar utrotning.
Jag önskar jag kunde lämna det sjunkande skeppet du har ingen aning hur mycket jag vill göra det med all min själ lämna det här smutsiga skit landet du kallar hem.
Guds perfekta lilla idiot.
DU borde söka hjälp med ditt självhat och att du vill att USA ska skada dig och att det är den hemska svenskarnas fel.
Mmm, jag är lycklig i en av världens lyckligaste länder, och ditt hat och självskadebeteende är enbart ditt.
Men det är såna som du som är de första att hamna i en giljotin har vi lärt oss av historien.
Men vi får hoppas de inte återupprepar sig i USA, för jag är emot att döda människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Grejen är att det tänks vara offentligt - när folk hör ordet ”giljotin” tänker de flesta genast på offentliga avrättningar inför en folkmassa, som under franska revolutionen. Detta trots att avrättningar i Frankrike enligt lag inte var offentliga efter 1939. Till och med i Tredje Riket undvek man i de flesta fall att ha avrättningar offentligt ute på gator och torg, på en offentlig plats, i varje fall i själva Tyskland (där man också gärna använde giljotin).och i Västeuropa.
Många inom MAGA gillar tanken på offentliga avrättningar, de ser det som ett slags ”Wild West Justice”, snabbt, tydligt och råbarkat. I västern hade man i’nte tid med några överklaganden av utdömda hårda straff, och gränsen mellan avrättningar och lagligt sanktionerade lynchningar kunde vara flytande.
Jo, det är väl lite så att det är för syns skull, men de skulle ha många att köra, så de hade nog fått ha något löpande band och stor logistik omkring det.
Det är komiskt att när en fånar sig och börjar prata om giljotinen, så tror donalds fansen att vi glömmer allt hot och våld från dom.
även detta med det ska ta lång tid att dö, det är ju helt menlöst, för den som dör kommer ju ändå inte komma ihåg det.
Så varför ödlsa tid på pina folk för, för det låter mer som deras egna fetishism som ska gullas med.