2026-09-18, 09:04
Avslutad
Lade ni märke till att Nooshi gjorde triangeltecknet med händerna i en intervju med Expressen? Innebär det att hon har underställt sig illuminatis vilja nu?

Jag hittar tyvärr inte klippet, men hon höll ihop händerna och det såg ut som i en triangel. Den där som makthavare gör för att visa att de hör till gänget.
Senast redigerad av stumble 2026-09-18 kl. 09:14.
Citera
2026-09-18, 09:42
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stumble
Lade ni märke till att Nooshi gjorde triangeltecknet med händerna i en intervju med Expressen? Innebär det att hon har underställt sig illuminatis vilja nu?

Jag hittar tyvärr inte klippet, men hon höll ihop händerna och det såg ut som i en triangel. Den där som makthavare gör för att visa att de hör till gänget.

Illuminati känns lite långsökt med tanke på att hon både är kvinna och vänster.

Kan det inte varit ett försök till ett handhjärta? 🫶

❤️
Citera
2026-09-18, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Illuminati känns lite långsökt med tanke på att hon både är kvinna och vänster.

Kan det inte varit ett försök till ett handhjärta? 🫶

❤️

Nej, hon hade samma handtecken som Merkel alltid körde med, m fl.
Citera
2026-09-18, 09:52
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Nej, hon hade samma handtecken som Merkel alltid körde med, m fl.

Ja, det låter logiskt med tanke på namnet "Angela", sen vet jag inte vad Nooshi kan tänkas betyda men Dadgostar (ååhhh!!!), morgonstjärna och Lucifer. De upplysta.

Det behöver ju inte handla om illuminati.
Citera
2026-09-18, 09:59
Avslutad
Citat:
Ja, det låter logiskt med tanke på namnet "Angela", sen vet jag inte vad Nooshi kan tänkas betyda men Dadgostar (ååhhh!!!), morgonstjärna och Lucifer. De upplysta.

Det behöver ju inte handla om illuminati.

Jag vet inte exakt vilket gäng det handtecknet signalerar tillhörighet till, men det är något stort. Om man läser lite om saken tror jag det finns indikationer på exakt vilket gäng, men jag har glömt. Det har inte så stor betydelse.
Citera
2026-09-18, 10:04
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Jag vet inte exakt vilket gäng det handtecknet signalerar tillhörighet till, men det är något stort. Om man läser lite om saken tror jag det finns indikationer på exakt vilket gäng, men jag har glömt. Det har inte så stor betydelse.

Ja, det är väl illuminati? Jo, precis: Jim Carrey Exposes the Illuminati.
Citera
2026-09-18, 10:13
Medlem
Det är väl tecknet för the womb of isis, merkel, hitler, trump, stalin mm gjorde ju det också.
Ättlingar till faraonerna styr världen än idag, alla världens ledare är i samma klubb och på samma sida, världens befolkning är grundlurade.

"It's a Big Club and You Ain't in it!"
Senast redigerad av Poppyfather 2026-09-18 kl. 10:16.
Citera
2026-09-18, 10:13
Avslutad
Citat:
Ja, det är väl illuminati? Jo, precis: Jim Carrey Exposes the Illuminati.

Nja, jag vet inte hur trovärdig Jim Carrey är.
Citera
2026-09-18, 10:22
Medlem
Skulle väldig gärna vilja se klippet, ingen som vet vart man kan se det?
Citera
2026-09-18, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Poppyfather
Skulle väldig gärna vilja se klippet, ingen som vet vart man kan se det?

Det var på expressen bland de korta nyhetsklippen.
Citera
2026-09-18, 10:31
Medlem
Citat:

Vänsterpartiet ska ju bli coachade av Wallenbergarna så man blir ett certifierat regeringsparti
Senast redigerad av Deballerur 2026-09-18 kl. 10:35.
Citera
2026-09-18, 10:43
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Vänsterpartiet ska ju bli coachade av Wallenbergarna nu så man blir ett certifierat regeringsparti

Fast har de inte blivit "coachade" ganska länge nu? Vänsterpartiet är väl snart uppe i samma antal uteslutna förtroendevalda som Sverigedemokraterna... Där överdrev jag en del men faktum kvarstår att vänsterpartiets "partitopp" under de senaste åren uteslutit en hel del medlemmar på grund av frågor där det tycks råda enormt stor splittring i partiet, åtminstone utåt sett.

Jag vill inte framstå som antisemit då vi alla är avkommor från Set men Nooshis "kippavandring" under de omständigheterna som rådde, det var fan inte illa pinkat. Sen vill jag minnas att SD mer eller mindre var bannlysta i Israel för inte så många år sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in