2026-09-18, 00:29
Medlem
Vänstern eller högern eller just du eller just i dem länder där det odlas mycket alkoholism.

Ni fattar poäng till poäng: öl är den mest kända alkoholism sedan vin sedan sprit sedan cider sedan whiskey.

Hur mycket öl dricker du när du festar? Klarar du av en halv flaska starksprit, en hel flaska eller - för de riktigt tuffa - två flaskor? Själv jag tål halv flaska vodka 2 gånger också 15 småöl är rekordet. Sverige och Tyskland tål mycket alkohol.
2026-09-18, 04:27
Medlem
J.Doessons avatar
Jadu.. Inte är det jag iaf. Har låg tolerans. Vad har det med höger/vänster att göra med?
2026-09-18, 06:58
Medlem
2late2saves avatar
Det är ju ändå så extremt individuellt. Det blir löjligt att försöka klassa nationaliteter efter ”hur bra de kan supa”. Jag känner en ryss som inte kan hantera alkohol alls och blir jättedum varje gång han dricker, hans farsa däremot kan sänka en flaska vodka utan att det märks. Vad är din poäng?
2026-09-18, 20:04
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Trådar om alkoholism, baksmälla och andra hälsorelaterade tillstånd skall postas i Medicin & Hälsa.

Trådar om trams, fylla och andra ovidkommande saker postas i annat lämpligt forum men INTE i alkohol.

Här diskuterar vi alkoholdrycker, alkoholkultur och därtill hörande spörsmål.

Trådar som avviker från detta kommer att låsas/Mod.

(FB) Viktigt - regler för alkoholforumet!

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in