2026-09-17, 15:25
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Vad fan är det för cp-rier hos Valmyndigheten nu? Jag kollade i mitt distrikt där jag röstade Piratpartiet och det står 0 röster på Piratpartiet i nämnda distrikt. Vad fan är det de håller på med? Vad kan jag som röstande medborgare göra rent legalt för att få detta åtjämnt?
Citera
2026-09-17, 15:28
Medlem
Du får vänta tills den slutliga räkningen är klar, det är först då övriga röster visas.
Citera
2026-09-17, 15:28
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Vad fan är det för cp-rier hos Valmyndigheten nu? Jag kollade i mitt distrikt där jag röstade Piratpartiet och det står 0 röster på Piratpartiet i nämnda distrikt. Vad fan är det de håller på med? Vad kan jag som röstande medborgare göra rent legalt för att få detta åtjämnt?
Är allt räknat då? Allt är inte färdigt förrän om en vecka. Men med tanke på det parti du röstat på så hoppas jag din röst granskas väl.
Citera
2026-09-17, 15:36
Medlem
Citat:
Du kan ha gjort fel.
Citera
2026-09-17, 15:39
Medlem
Diamondgrits avatar
Det stämmer, du röstade på ett parti som fick för få röster och det är då exakt samma sak som att du skulle ha suttit hemma. Eller faktiskt är det ännu värre, du kostar skattepengar din jävel, resurser måste spenderas på att transportera din röst, att räkna den och så vidare, trots att den var fullständigt bortkastad. Mina resurser som jag betalat in för att bland annat vi andra ska kunna rösta ordentligt och upprätthålla demokratin. Och så kommer du och slösar genom att lägga nonsensröster på det här viset.

Utvisning till Somalia är vad som borde hända med dig så får du träffa Piratpartiet på riktigt.
Citera
2026-09-17, 15:44
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoohye
Du får vänta tills den slutliga räkningen är klar, det är först då övriga röster visas.
Stämmer icke. Piratpartiets röster visas.
Citera
2026-09-17, 15:45
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Det stämmer, du röstade på ett parti som fick för få röster och det är då exakt samma sak som att du skulle ha suttit hemma. Eller faktiskt är det ännu värre, du kostar skattepengar din jävel, resurser måste spenderas på att transportera din röst, att räkna den och så vidare, trots att den var fullständigt bortkastad. Mina resurser som jag betalat in för att bland annat vi andra ska kunna rösta ordentligt och upprätthålla demokratin. Och så kommer du och slösar genom att lägga nonsensröster på det här viset.

Utvisning till Somalia är vad som borde hända med dig så får du träffa Piratpartiet på riktigt.
Hihi då blir du nog arg av att jag lever på bidrag och flyttar möbler imorgon + 4500 kronor från skattebetalare.

Och ärligt talat. Är den bortkastad? Långt ifrån, men såna som du, dvs lägre intellekt, har såklart inte förmågan att tänka mer långsiktligt. Hur kom SD in i valet? Hmm? Just det.
Citera
2026-09-17, 15:46
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Du kan ha gjort fel.
Nope. Skickade in rösten direkt till valmyndigheten precis som lappens adressfält anger.
Citera
2026-09-17, 15:47
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Är du helsvensk eller "fick du ditt medborgarskap med frukostflingorna"?
Om du är av fel "ras" kan det eventuellt vara så att någon SD:are eller liknande anser att din röst inte borde räknas.
Citera
2026-09-17, 15:47
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Är allt räknat då? Allt är inte färdigt förrän om en vecka. Men med tanke på det parti du röstat på så hoppas jag din röst granskas väl.
Är jag den enda som hört talas om onsdagsrösterna?
Citera
2026-09-17, 15:48
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Är du helsvensk eller "fick du ditt medborgarskap med frukostflingorna"?
Om du är av fel "ras" kan det eventuellt vara så att någon SD:are eller liknande anser att din röst inte borde räknas.
Gör de fittorna så? Krava sig från sina minus, oj vad var det? 3,sextiiii ooohhh. Ojjjj då SD.
Alltså, helt allvarligt, det kan vara möjligt och därför bör det utredas.
Citera
2026-09-17, 15:50
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Är jag den enda som hört talas om onsdagsrösterna?
Nej, men det är torsdag i dag. Många av rösterna kommer inte vara klara förrän helgen. Så du får nog vänta tills dess eller till nästa vecka innan du kan se enskilda röster på små partier.

Och varför kan du inte lägga alla svar i ett inlägg? Ser förjävligt ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in