2008-08-24, 15:00
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Det ska räcka med en "sök!" uppmaning, när 10 till ska förklara samma sak borde det leda till att deras inlägg raderades och ev. tillsägelse om de ofta ägnar sig åt detta nöje.

Här är jag benägen att hålla med dig även om en tillsägelse kanske är i hårdaste laget, men att radera inläggen tycker jag är rätt väg att gå eftersom de inte tillför diskussionen nåt i sak.
Citera
2008-08-24, 15:05
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Här är jag benägen att hålla med dig även om en tillsägelse kanske är i hårdaste laget, men att radera inläggen tycker jag är rätt väg att gå eftersom de inte tillför diskussionen nåt i sak.

Ja, jag menade mer att tillsägelse kanske skulle vara tänkbart om medlemmar upprepade samma misstag gång på gång. Engångsmisstag är ju faktiskt lätt hänt, om man t ex är slarvig och missar att en sökuppmaning redan har delats ut till TS.
Senast redigerad av R.R 2008-08-24 kl. 15:15.
Citera
2008-08-25, 09:05
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Ja, jag menade mer att tillsägelse kanske skulle vara tänkbart om medlemmar upprepade samma misstag gång på gång. Engångsmisstag är ju faktiskt lätt hänt, om man t ex är slarvig och missar att en sökuppmaning redan har delats ut till TS.

Vi är helt överens.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in