2026-09-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Jo men exakt detta fick jag av en tjej jag skrev med för längesedan: Headsup vill bara varna dig för att du ... är med i den gruppen, så den reaktionen att hon behöver varna, innebär ju att en tjej ser bilden, och inte fan läser någon massa kommentarer.

Ponera det är en grupp som heter Män som mördar: Din bild är där, jo alla kommer tro du e mördare...
Jag kan lova dig att om en tjej du känner ser din bild så läser hon alla kommentarerna. Det är många bilder som läggs ut som antingen ingen alls skriver på (positivt) eller skriver bra saker t.o.m. Men gjorde ett tillägg i mitt förra inlägg att du kanske kan be tjejkompisen maila admin för gruppen och ta bort bilden om det ändå inte behövs varnas för dig. I flera grupper görs det automatiskt efter ett tag.
Citera
2026-09-17, 00:29
Medlem
Riksreptilens avatar
Här på FB finns enstaka trådar som skall vara undantagna från Googles sökresultat.
Jag vet inte hur svårt det är att begära samma åtgärd. mot Faacebook.
Citera
2026-09-17, 00:37
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Svara med samma medicin? Utpressa horan.
Citera
2026-09-17, 00:51
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Är det ens nån idé att polisanmäla för förtal?

Min bild och lite privat info står där, och kvinnor associerar sedan mig till att va fuckboy fast de inte ens skrivit det.

Vafan gör man?
Det är väl lugnt, du hänger väl inte på krogen eller använder tinder? Det där kommer att rinna ut i sanden.
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Svara med samma medicin? Utpressa horan.
Han skrev ju att det var en anonym profil som postat.
Citera
2026-09-17, 06:54
Medlem
Vad är ens en fuck boy-grupp?
Citera
2026-09-17, 07:06
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

De skriver anonymt, egentligen inget konstigt alls om mig, men min bild och lite privat info står där, och kvinnor associerar sedan mig till att va fuckboy fast de inte ens skrivit det.

Vafan gör man?

Min erfarenhet är att man får ligga mer om kvinnor tror man är en fuckboy
Citera
2026-09-17, 07:41
Medlem
Crerands avatar
Citat:

De skriver anonymt, egentligen inget konstigt alls om mig, men min bild och lite privat info står där, och kvinnor associerar sedan mig till att va fuckboy fast de inte ens skrivit det.

Vafan gör man?

Gå på offensiven! Skapa en fejkad kvinnlig profil. Gå med i gruppen och lovorda dig själv.
Citera
2026-09-17, 07:52
Medlem
J.Doessons avatar
Visste inte ens att det fanns en sån grupp.

Ja det är väl det som är risken om/när ni ger nån förhoppningar men visas att ni bara har lekt med nån. Vissa av oss går inte så lågt men vissa vill väl varna och utagera det som en viss ”hämnd”.

Tycker det är fel att hänga ut folk på så viset så jag tar inte tjejen i försvar även fast jag förstår henne. Det är inte kul när nån leker med ens känslor så hoppas att du tar lärdom av detta.

Testa att anmäla. Även fast dom skriver anonymt så borde du ha ett hum vem det är? Eller har du varit en överdriven häradsbetäckare så blir det ju klurigt förstås.. Vet inte om du kan anmäla alla potentiella? Men ring till farbror blå och rådfråga?

Lycka till.
Citera
2026-09-17, 08:15
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Visste inte ens att det fanns en sån grupp.

Ja det är väl det som är risken om/när ni ger nån förhoppningar men visas att ni bara har lekt med nån. Vissa av oss går inte så lågt men vissa vill väl varna och utagera det som en viss ”hämnd”.

Tycker det är fel att hänga ut folk på så viset så jag tar inte tjejen i försvar även fast jag förstår henne. Det är inte kul när nån leker med ens känslor så hoppas att du tar lärdom av detta.

Testa att anmäla. Även fast dom skriver anonymt så borde du ha ett hum vem det är? Eller har du varit en överdriven häradsbetäckare så blir det ju klurigt förstås.. Vet inte om du kan anmäla alla potentiella? Men ring till farbror blå och rådfråga?

Lycka till.

Många förhastade slutsatser dudrog på samma gång där, får göra det.
Citera
2026-09-17, 08:22
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Många förhastade slutsatser dudrog på samma gång där, får göra det.
Sorry. Nåt av sakerna jag nämnde lär ju vara orsaken till att du hamnade i den gruppen. Vilket av dom det är vet ju inte jag, därav jag drog upp så många.

Om det handlar om EN person som inte kunde ta att du inte ville nå mer och använder sidan som ”hämnd”, så känns det som att du borde veta exakt vem den anonyma personen är som har hängt ut dig. Eller tänker jag tokigt 🤔
Citera
2026-09-17, 08:32
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Sorry. Nåt av sakerna jag nämnde lär ju vara orsaken till att du hamnade i den gruppen. Vilket av dom det är vet ju inte jag, därav jag drog upp så många.

Om det handlar om EN person som inte kunde ta att du inte ville nå mer och använder sidan som ”hämnd”, så känns det som att du borde veta exakt vem den anonyma personen är som har hängt ut dig. Eller tänker jag tokigt 🤔

Nej har faktiskt inte en aning, vilket är lite trist
Citera
2026-09-17, 08:33
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Se det som smicker. Någon j-vla hora kan inte glömma din kuk i sig.

Folk kommer alltid snacka skit om det de inte kan få.

redigering : Ontopic så är det bara att anmäla ner sånt, sajtägarna har ansvar att lagen följs.
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-17 kl. 08:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in