2026-09-17, 10:22
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
DE ÄR EJ IDENTISKA!!!
Åh herre. Lyssna nu noga. Ena blev slängd i papperskorgen. Då gjorde jag en ny med EN NY TRÅDSTART, NÄMLIGEN ATT JAG SÖKER VIDEOR OM DET. OK? Den andra handlar bara om pissbaby-fenomenet som fenomen. Detta var en SEXLÄNKFÖRFRÅGAN I SEXLÄNKAR!!!
Som flera skrivit, så är dom nästan identiska, vilket räknas som korspostning. Detta kan du inte argumentera dig ur.

Varför inte gå vidare och lägga din energi på ett inlägg i befintlig tråd alternativt skapa en tråd som stämmer med regelverket på Flashback? Är det kuligare att käfta med folk?
Citera
2026-09-17, 11:03
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
De behöver inte vara identiska. Det räcker med liknande för att det ska vara 0.04.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Som flera skrivit, så är dom nästan identiska, vilket räknas som korspostning. Detta kan du inte argumentera dig ur.

Varför inte gå vidare och lägga din energi på ett inlägg i befintlig tråd alternativt skapa en tråd som stämmer med regelverket på Flashback? Är det kuligare att käfta med folk?
Nope. Jag bad om sexlänk i tråden om sexlänkar. Det gjorde jag ej i den andra. Diskussionsunderlaget är därmet helt annat trots den liknande formuleringen. Det finns inget logiskt i att säga att det räknas som korspostning bara för att formuleringen är liknande.
Citera
2026-09-17, 11:09
Moderator
Maviels avatar
Du har helt rätt i att de inte är helt identiska. Du har lagt till ett litet stycke. Man kan undra över syftet på det. Vill du verkligen ha länkar eller är det ett sätt att få en 2 gånger tidigare refuserad tråd att passera? Är det inte bättre att följa reglerna än att se hur långt man kan pressa det för att få möjligheten att bråka om det i en klagomålstråd?
Citera
2026-09-17, 11:47
Medlem
The Crashs avatar
2024-02-14, 23:49 → (FB) Att vara en liten pissbaby
2026-09-07, 19:35 → (FB) Blir retad av tjejen/"rör mina ninnies"

2026-09-07, 21:04 → (FB) Att vara en liten pissbaby
2026-09-08, 10:15 → (FB) Pissbaby gråter och pissar på sig för mamma knyper mina ninnies

Mod har rätt. En 0.04. Läs regelverket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in