2026-09-16, 20:19
Medlem
Såhär är det.
Jag är snart 20 och har varit med min kille i snart 3 månader och vi har känt varandra i snart 2 år.

Båda har varit lite försiktiga med sex i vår relation och det enda han visste var att jag har varit med några tjejer innan, han känner även en av dom och vet att vi legat.
Jag och min kille har sovit med varandra och kyssts men inte så mycket mer än så.

I helgen började vi prata om att vi skulle ha sex nästa helg när mina föräldrar är borta och jag råkade säga nåt i stil med: " okej, jag har ju gjort det förut så",
och då frågade han "med killar?"
"ja, en gång" sa jag.

Kändes som jag hade slagit han i magen för han blev ganska tyst efter det och vi såg klart resten av filmen, sen sa han att han måste dra hem.
Vi brukar prata eller skriva nästan varje dag och först idag flera dagar efteråt så svarar han, jag ringde t.o.m hans mamma för att försöka få tag i han.
Han sa i princip bara att han inte ville träffas mer eftersom jag hade legat med en kille innan och att han inte såg mig på samma sätt längre.
Han sa att det inte spelade någon roll att jag legat med tjejer men att det spelade stor roll att jag hade gjort det med en kille.

Förstår att man kan tycka det spelar roll om ens partner varit med personer innan, men tänker verkligen killar sådär att det gör mindre om jag som tjej legat med tjejer?
Är det ett större hot på nåt sätt att jag legat med en kille innan eller vad är grejen?

Jag saknar han så jävla mycket och det känns som han varit min bästa vän och allt senaste åren.
Vi firade studenten ihop och har varit utomlands 2 gånger och jag hade aldrig trott det skulle ta slut närmsta åren.
Vad ska jag göra?
Kan man ens göra nåt?
Citera
2026-09-16, 20:26
Medlem
Med tanke på dina tidigare inlägg så förutsätter jag att du trollar. Eller att du möjligtvis är killen i relationen. Hur som helst är en så osäker nolla inget att ha.
Citera
2026-09-16, 20:26
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06

Han sa att det inte spelade någon roll att jag legat med tjejer men att det spelade stor roll att jag hade gjort det med en kille.

Förstår att man kan tycka det spelar roll om ens partner varit med personer innan, men tänker verkligen killar sådär att det gör mindre om jag som tjej legat med tjejer?
Är det ett större hot på nåt sätt att jag legat med en kille innan eller vad är grejen?

Så ni har varit goda kompisar i två år, men han visste inte att du knullat med andra killar i hemlighet för honom under denna tid, då han samtidigt trånat efter dig och låtsats vara din "kompis"?

Han fann det väl tändande att du slickar fitta, men avtändande att du suger kukar och får din fitta, mun och anus fyllda av sperma från andra män. Det är väl inte så förvånande, då få killar tycker den tanken är tilltalande, att andra kukar fyller fittan på sin tjej....
Citera
2026-09-16, 20:31
Medlem
jjujjus avatar
Han tyckte nog att det blev lite jobbigt för att han är oskuld och att du inte är det.

Han fick ångest. Eller så är han djupt kristen och ville att ni skulle vara oskuld båda två? 🥹 men det låter mer som en ursäkt.

Nej du får krama om honom och säga att det inte gör någonting och få honom att känna sig trygg! Att han är oskuld alltså..
Citera
2026-09-16, 20:32
Medlem
cinmiks avatar
Bry dig inte om elaka kommentarer.

Ge din kille några dagar och är han fortfarande tvär kan du fråga honom om han verkligen förväntade sig att en tjej på 20 år är oskuld.
Citera
2026-09-16, 20:33
Medlem
Onanikrems avatar
Brukar heller inte ligga med killar som legat med killar. Inte homofobisk av mig, går bara inte igång på det.
Citera
2026-09-16, 20:47
Medlem
Var med om en liknande sak men då trodde jag tjejen var oskuld och oskyldig.
Sen sa hon rakt ut att hon knullat innan och ja, var nog inte så sugen på henne efter det.

Jag har inga problem att knulla en tjej som knullat innan, men då ser jag henne inte direkt som nån att ha förhållande med utan då vill jag bara tömma mig i henne.
Har knullat horor som säkert legat med hundratals snubbar och jag har aldrig brytt mig om det, men gillar man verkligen en tjej så blir det nåt helt annat.

Tror inte du kan göra så mycket, är ganska välkänt att killar och män oavsett ålder har problem med kvinnors sexuella förflutna.
Citera
2026-09-16, 20:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
Såhär är det.
Jag är snart 20 och har varit med min kille i snart 3 månader och vi har känt varandra i snart 2 år.

Båda har varit lite försiktiga med sex i vår relation och det enda han visste var att jag har varit med några tjejer innan, han känner även en av dom och vet att vi legat.
Jag och min kille har sovit med varandra och kyssts men inte så mycket mer än så.

I helgen började vi prata om att vi skulle ha sex nästa helg när mina föräldrar är borta och jag råkade säga nåt i stil med: " okej, jag har ju gjort det förut så",
och då frågade han "med killar?"
"ja, en gång" sa jag.

Kändes som jag hade slagit han i magen för han blev ganska tyst efter det och vi såg klart resten av filmen, sen sa han att han måste dra hem.
Vi brukar prata eller skriva nästan varje dag och först idag flera dagar efteråt så svarar han, jag ringde t.o.m hans mamma för att försöka få tag i han.
Han sa i princip bara att han inte ville träffas mer eftersom jag hade legat med en kille innan och att han inte såg mig på samma sätt längre.

Jag saknar han så jävla mycket och det känns som han varit min bästa vän och allt senaste åren.
Vi firade studenten ihop och har varit utomlands 2 gånger och jag hade aldrig trott det skulle ta slut närmsta åren.
Vad ska jag göra?
Kan man ens göra nåt?
Har han själv haft flera och beter sig så kan han dra åt helvete rent ärligt. Är han ren så kanske han har en poäng. Men han låter ganska omogen
Citera
2026-09-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Och i en annan tråd är du 25 år och köpt en egen gård mitt ute i ingenstans. Nu bor du hos dina föräldrar.

Är ditt liv verkligen så här tråkigt och värdelöst?

Hur ska man kunna veta i vilket av inlägget personen ljuger?
Är knappast emot reglerna att ljuga på flashback.
Brukar själv dra lite ljug ibland bara för att vilseleda om min identitet skulle läcka ut här, samt det blir svårare att få reda på en användares riktigt identitet om den ljuger lite då och då.
Citera
2026-09-16, 20:51
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Varför var du tvungen att ligga med snubben innan?
Klart det förstör stämningen..
Citera
2026-09-16, 20:54
Medlem
J.Doessons avatar
Ge han lite tid kanske? Men nog låter det fånigt, speciellt om han har haft nån innan dig och legat med. Eller är han oskuld? Skumläste TS 🫣
Citera
2026-09-16, 20:57
Medlem
Det är väl som med vissa tjejer som får reda på att deras kille knullat andra killar. Såg en undersökning om att ganska många kvinnor tycker det är äckligt om deras kille knullat andra killar.
Finns massor av trådar om personers sexuella förflutna och jag tror att det spelar roll för dom flesta, frågan är bara på vilket sätt det spelar roll och hur mycket?

Finns på youtube också där nån går runt och frågar "does bodycount matter?"
Många svarar att nej, det gör det inte.
Men sen när man frågar om man skulle vilja vara tillsammans med någon som legat med 500 pers innan så blir svaret rätt ofta nej, så bodycount och sexuella förflutna spelar roll.

TS: jag kan förstå din kille, det är inte lätt att tänka på att någon annan man knullat den tjej man på riktigt gillar och kanske älskar och kan han inte se dig på samma sätt som innan blir det nog svårt för honom att vara tillsammans med dig i framtiden.

Angående att han inte hade problem med att du legat med tjejer så förstår jag honom, skulle min tjej säga att hon ville att en annan tjej skulle sova i vår säng och ha sex så skulle jag bli världens gladaste, men säger hon att vi ska ha en trekant med en annan kille så skulle jag fan slå hon nästan.
Jag tror det har att göra med att killar biologiskt är mer territoriala mot andra killar, typ som att vissa tjejer hatar andra tjejer som ser bättre ut just för att dom ses som ett hot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in