2026-09-16, 17:05
Medlem
Restaurang W i Östersund, vad är det för människa som driver denna? Jag och mina vänninor blev så fruktansvärt illa bemött mär vi skulle äta där så vi var tvungen att byta restaurang, ägaren är inte riktigt klok!!! Någon mer som råkat ut för denna dåre?
Citera
2026-09-16, 17:23
Medlem
Nu kommer jag garanterat aldrig besöka den restaurangen oavsett, men kan du kanske motivera hur han inte är riktigt klok?
Citera
2026-09-16, 17:24
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Företagsskvaller --> Restauranger, barer och nattklubbar
/Moderator
Citera
2026-09-16, 17:27
Medlem
vart ligger den ?
Citera
2026-09-16, 17:31
Medlem
Lång väntan på bordsplacering trots att det var bokat, fick vänta väldigt lång tid på fördrinkar, fick frågan innan drinkarna kommit om vi inte skulle börja beställa mat snart. Bad oss även byta bord mitt i allt, varpå jag påminde honom om att vi bokat bord och inte fått våra drinkar heller. Därefter försvinner han iväg och vi hör hur han skäller ut serveringspersonalen inför hela restaurangen. Vi gav upp och lämnade utan någon som helst ursäkt eller förklaring, tyckte så fruktansvärt synd om personalen som jobbar åt denna människa. Har även en bekant vars son blev nekad i dörren pga ”olämplig” klädsel, då han hade skinnbyxor på sig. Vet även en transkvinna som blivit avvisad från kön vid dörren med svar ”man får inte se ut hur som helst på denna restaurang”
Citera
2026-09-16, 17:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskigpatte23
Lång väntan på bordsplacering trots att det var bokat, fick vänta väldigt lång tid på fördrinkar, fick frågan innan drinkarna kommit om vi inte skulle börja beställa mat snart. Bad oss även byta bord mitt i allt, varpå jag påminde honom om att vi bokat bord och inte fått våra drinkar heller. Därefter försvinner han iväg och vi hör hur han skäller ut serveringspersonalen inför hela restaurangen. Vi gav upp och lämnade utan någon som helst ursäkt eller förklaring, tyckte så fruktansvärt synd om personalen som jobbar åt denna människa. Har även en bekant vars son blev nekad i dörren pga ”olämplig” klädsel, då han hade skinnbyxor på sig. Vet även en transkvinna som blivit avvisad från kön vid dörren med svar ”man får inte se ut hur som helst på denna restaurang”
Påminner om ett skitställe i en annan norrländsk stad. Inte bokat bord, kyparen kom och tog beställningarna som inte var konstiga på något sätt, inget vegan/glutinfritt. Ölen kom, men ingen mat. Efter 1 timma och 20 minuter när vi druckit ur ölen och fortfarande ingen mat gick vi. Fult med springnota, men vad fan hände med maten egentligen?
Citera
2026-09-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Påminner om ett skitställe i en annan norrländsk stad. Inte bokat bord, kyparen kom och tog beställningarna som inte var konstiga på något sätt, inget vegan/glutinfritt. Ölen kom, men ingen mat. Efter 1 timma och 20 minuter när vi druckit ur ölen och fortfarande ingen mat gick vi. Fult med springnota, men vad fan hände med maten egentligen?
Har de glömt att servera så tycker jag det kan vara okej att glömma betala.
Citera
2026-09-16, 18:42
Avslutad
Inga transor och läderbögar alltså!

Tyckte du sa du skulle säga något dåligt med stället
Citera
2026-09-16, 19:45
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskigpatte23

Man kunde alltså boka specifikt bord 🤔
Citera
2026-09-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Man kunde alltså boka specifikt bord 🤔
Det brukar man kunna göra på restauranger, i alla fall ge önskemål. Hur det är på den här krogen låter jag vara osagt, men troligen kom det in någon vip-gäst som var så otroligt viktig att de flyttade gäster som redan satt sig.

Skulle aldrig äta på ett ställe med den policyn.
Citera
2026-09-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det brukar man kunna göra på restauranger, i alla fall ge önskemål. Hur det är på den här krogen låter jag vara osagt, men troligen kom det in någon vip-gäst som var så otroligt viktig att de flyttade gäster som redan satt sig.

Skulle aldrig äta på ett ställe med den policyn.
Hur vip kan någon bli i Östersund?
Citera
2026-09-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur vip kan någon bli i Östersund?
?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera