2026-09-18, 01:18
Medlem
Nej, inte jag. Jag har inte den kognitiva kapaciteten för att leda.

…

Ok då, jag gör det!
Citera
2026-09-18, 01:33
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Gustav Vasa?
Ja, eller åtminstone någon liknande Fascistoid nationalist som Gustav Erksson Wasa. En dominant Herre som begriper vad som är bäst für Folket.
Citera
2026-09-18, 05:10
Medlem
KastlosaBerits avatar
Bert Karlsson. Problemet är att han är för gammal.
Citera
2026-09-18, 05:15
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryssland-vinner
Stödet till Ukraina upphör på sekunden efter kröningen

Det är förståeligt att alla är hjärntvättade. Även du är detta. Det finns inget "stöd" till Ukraina. Det finns en miljardrullning till dess regim i Kiev så att den kan föra krig mot Ryssland och framförallt ta död på sina män - och kvinnor. Ja givetvis borde en svensk diktatur stoppa all denna miljardrullning som göder ett krig. Sverige borde likt på vikingatiden utveckla handeln med Ryssland och med andra delar av världen och inte föra krig och isolera sig samt ösa olycka över den egna befolkningen.
Citera
2026-09-18, 07:37
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
LKKINGEN? Honom släppte vi ur förvar för flera dagar sen, vad menar ni med att han inte kommit hem? Det låter misstänkt. Han kanske hade något att dölja trots allt. Ring oss om han hör av sig. Ha en bra dag.
Ungefär så fast med ett visst klientel skulle det inte finnas någon kvar som kunde efterlysa personen.
Citera
2026-09-18, 07:50
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Bert Karlsson. Problemet är att han är för gammal.
Han är för dum och rigid, han är lite som Trump, en stor buffel i en porslins affär som inte har vett att sitta still i båten
Det behövs starka nypor med förmåga till fasta men mjuka handslag.

Sen måste man ha en grov schizoid personlighetsstörning så man inte behöver dras med dåligt samvete eller andra betänkligheter.
Psykopater är ingen höjdare för deras självbild är grandios och dessa omger sig alltid med ja sägare, det behövs öppna och ärliga samtal för att nå bästa resultat.

Jag skulle kunna tänka mig att det under en övergångstid skulle vara tal om ett autokratiskt styre för att snabba upp processen och slippa en massa administration och krångliga beslutsvägar i parlament isw.

Detta är nog inget vem som helst skulle klara av att genomföra utan att falla för frestelsen att tömma statskassan och köpa en ö någonstans dit ingen hittar. Så jag förordar mig själv att ta ansvaret i en så pass svårbalanserad och intrikat period av återförinförandet av ett fungerande Sverige.

Givetvis kommer alla rättegångar för brott mot Riket och svenskarna att vara offentliga, ytterst korta, rättvisa, rättsäkra och alltid avslutas med en offentlig avrättning där folket själv får delta efter eget tycke och smak.
Citera
2026-09-18, 20:28
Medlem
Carl XVI Gustav som enväldig monark.
Citera
2026-09-18, 20:29
Medlem
LuktenAvBajss avatar
Fyfan vilka dåliga kandidater ni postar. Adolf Hitler är såklart ända lämpade.
Citera
2026-09-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Slavoj Zizek är förvisso lite till åren, men han hade nog kunnat funka.

Då hade man nog journalisterna på varje pressträff behövt införskaffa plastvisir så de inte blir dränkta i saliv.
Citera
2026-09-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avulsion
1) Förstatliga alla banker och försäkringsbolag.
2) Ta bort all inkomstskatt.
3) Ta bort all omsättningsskatt.
4) Beskatta ägande av mark.
5) Kicka ut alla de som inte är födda i Sverige och uppbär någon typ av försörjningsstöd.
6) Återinföra den "gamla" skolan med disciplin och faktakunskap.
7) Dödsstraff för sexuella övergrepp på barn.
8) Livstidsstraff för mord och upprepade våldtäkter.

Det var en liten början.

För punkt 4 hade jag gjort uppror direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in