2026-09-16, 14:09
Medlem
FBI har under Trump genomgått en hel del förändringar men just den här hade iaf inte jag kunnat se komma.
Kash Patel tar bort hindret för folk som begått tidelag, att bli agenter.
John Kennedy ställer här frågan vi alla undrar över..

“I’m trying to understand why you did this,” Kennedy told Patel. “We’re having a tough time attracting agents, good quality agents we all can trust … Why would you even get into bestiality?”

Det riktigt märkliga är att tidelag specificeras.
Det hade varit betydligt mindre uppseendeväckande om det hade handlat om sexuellt tvång generellt.
Så, varför väljer han att specificera tidelag?
Det är bara en av många frågor jag har runt detta så jag välkomnar även andra frågor runt det här beslutet

https://www.theguardian.com/us-news/2026/sep/15/kash-patel-fbi-hiring-policy-bestiality
Senast redigerad av Sur-far 2026-09-16 kl. 14:11.
Citera
2026-09-16, 14:17
Medlem
Det är ju inte ens kriminaliserat i alla amerikanska stater, även prostitution är ju något som Kash Patel inte ser som något hinder
Citera
2026-09-16, 14:42
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-far
FBI har under Trump genomgått en hel del förändringar men just den här hade iaf inte jag kunnat se komma.

“I’m trying to understand why you did this,” Kennedy told Patel. “We’re having a tough time attracting agents, good quality agents we all can trust … Why would you even get into bestiality?”

Det hade varit betydligt mindre uppseendeväckande om det hade handlat om sexuellt tvång generellt.
Det är bara en av många frågor jag har runt detta så jag välkomnar även andra frågor runt det här beslutet

https://www.theguardian.com/us-news/2026/sep/15/kash-patel-fbi-hiring-policy-bestiality

Det handlar väl om att många goda män förhindras en anställning pga sin kärlek till djur. Man kunde tro att denna regel endast skulle påverka ett litet fåtal, men så verkar det ju inte vara. Inom Centerpartiet har man väl haft liknande diskussioner, där har ju inte heller ett förbud setts som helt givet.
Citera
2026-09-16, 14:50
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Trump gillar uppenbarligen tidelag. Pga han själv ägnar sig åt sådant. Därför ges Patel specifika instruktioner om att avdramatisera det vid anställningar. Ingen kan väl egentligen hävda att det är förvånande att Trump gillar att sätta på oskyldiga djur, precis som Trump gillar nipple torture, dvs att sadistiskt orsaka smärta och skador på kvinnors bröstvårtor. Googla för mer info om hans uppskattning av sådant.
Citera
2026-09-16, 15:04
Medlem
klybans avatar
Tidelag i sitt CV, finns det de som skriver att de gillar sex med djur i dessa?
Eller pratar vi om domar med tidelag?
Citera
2026-09-16, 15:33
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Det är för att försäkra sig om att inget händer K9 hundarna givetvis. Även hästarna.
Citera
2026-09-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-far

Kom osökt att tänka på ordspråket: ”som man känner sig själv, känner man andra”.
Citera
2026-09-16, 16:55
Medlem
5549s avatar
Så alltså i FBI gäller nu: homo - nej, hundknullare - ja?

Det är ju helt i linje med hela administrationen och MAGA, som alltid bestått av och tilltalat mycket män med osäkerheter och svårigheter av sexuell natur. Så som dyrkandet av andra män och ett samtidigt hat mot bögar, och ironin i det.

Är det kanske så att det är Patel själv som gjort bort sig på fyllan här?
Citera
2026-09-17, 15:50
Medlem
Ballcancers avatar
Blir inte män trött på andra män?
Finns det något de inte besudlar med sina kön?
Citera
2026-09-17, 15:56
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Det är för att försäkra sig om att inget händer K9 hundarna givetvis. Även hästarna.

Nu tror jag du har fått det om bakfoten.
Vill man försäkra sig om att inget händer djuren är det väl inte bästa idén att anställa dömda djurknullare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in