2026-09-15, 14:08
Medlem
TheHmms avatar
Hej! Detta är ett tankeexperiment:

Säg att vi har bjudit in en stor grupp människor från vårt grannland, säg, Danmark.

Danskarna föder barn i högre utsträckning än Svenskar, så populationen Danskar ökar till 35% efter några generationer.

Då utbryter det krig i Danmark, danmark, som vid detta laget devolverat till renodlade folkmordsälskande rysslandsmarionetter har blivit invaderat av britterna, den sista bastionen av demokrati, tolerans och medmännsklighet.

Den danska populationen vill så klart att Danmark ska skyddas, de har hittat hem i Sverigedemokraternas politik, det är dem som bäst ekar danska ambitioner i den svenska politiken.

Sverigedemokraterna blir största parti och tillsammans med det ekonomiskt högerextrema partiet Moderaterna så tar vi Danmarks sida och går in militärt för att skydda dem från britterna. (Resten av Europa har blivit bananrepubliker utan fungerande utrikespolitik vid detta laget).

Vi är nu i förlängningen en marionettstat styrt i förlängningen av Ryssland på grund av att stora delar av den icke-svenska befolkningen samlats under Sverigedemokraternas flagg, 90% av rösterna är från Danskar fullt övertygade att Hitler hade rätt.

När säger vi stopp? Innan krigsförklaringen mot britterna? När det visar sig att etniska svenskar inte bestämmer i sitt egna land, borde vi säga stopp?

Vad tycker ni?
Citera
2026-09-15, 14:12
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Du har tänkt riktigt länge va?
Citera
2026-09-15, 14:13
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik

Hela förmiddagen!
Citera
2026-09-15, 14:14
Avslutad
Jag älskar att förenkla saker, jag brukar tänka såhär.

Om 25% av landet var thailändare, hade någon klagat?

Om 25% av landet var från ukraina, hade någon klagat? Kanske

Om 25% av landet var från Japan, hade någon klagat? Kanske att dom var lite petiga och stela, vilket vi svenskar är precis lika mycket.

Problemet är inte invandrare, det är vilka invandrare.

Det är därför rasbiologi (väldigt sprängladdat ord, kanske av en anledning) är så tabu tror jag, just för att vissa folk är bättre än andra, kultur, religion och historia men även temprament och biologi måste vara inblandat.

Problemet är inte invandrare i sig, Nietzsche och Jung sa det, inte jag.
Citera
2026-09-15, 14:20
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofhunken

Om 25% av landet var från Japan, hade någon klagat? Kanske att dom var lite petiga och stela, vilket vi svenskar är precis lika mycket.

Det är därför rasbiologi (väldigt sprängladdat ord, kanske av en anledning) är så tabu tror jag, just för att vissa folk är bättre än andra, kultur, religion och historia men även temprament och biologi måste vara inblandat.

Jag tycker att problemet uppenbarar sig när det blir för mycket taktikröstande, precis som att L egenligen inte har något existensberättigande, de röstande är inte Liberaler osv... Så är många som röstar idag inte insatta i deras partis politik, man röstar inte för det land man vill ha, man röstar på det alternativ som blivit kapat av ens kumpaner.

Blir demokrati bara ett ord då? När det egentligen bara är klanpolitik/svågerdemokrati?
Citera
2026-09-15, 14:34
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Där satte du tummen i ögat! Det är skillnad på folk och folk. något som i dag är väldigt fult att säga. Sedan om det är biologiskt
så får väl folk diskutera med Nietzsche, nu är han ju bortgången tyvärr.
Citera
2026-09-15, 14:39
Avslutad
"Blir demokrati bara ett ord då?" Precis så är det, det är klanpolitik.

Såg massa bilder på reddit från alla förorter som tex Rinkeby osv där typ 95% röstade S.

Individualitet förekommer inte då dom känner sig hotade och har blivit lovade allt.

Det finns ingen ort i Sverige där svenskar röstar över 70% på nånting, vi är individuella och har olika / egna mål och tänker sällan på våran säkerhet då det är vårat eget land, förens nu, men inte ens då hjälper det efter årtionden av hjärntvätt i media.

Ska jag tänka på mina barn och min framtid? Då är jag nazist.
Ska jag vara en god människa och rösta för min egna förstörelse? Då är jag god, gör som Jesus, vänd andra kinden till, ner med huvudet i sanden.
Citera
2026-09-15, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Där satte du tummen i ögat! Det är skillnad på folk och folk. något som i dag är väldigt fult att säga. Sedan om det är biologiskt

Haha tack det värmer! Antar att jag kommer passa in här på Flashback, är bannad på reddit sen två år tillbaka (perma) då mitt sunda förnuft möttes av hård kritik.
Citera
2026-09-15, 15:05
Medlem
laughingducks avatar
Citat:

Nu tvivlar jag dock på så många av nämnda grupper skulle välja Sverige
Så hypnotiskt är det
Citera
2026-09-15, 15:44
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem

Citat:
Haha tack det värmer! Antar att jag kommer passa in här på Flashback, är bannad på reddit sen två år tillbaka (perma) då mitt sunda förnuft möttes av hård kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Nu tvivlar jag dock på så många av nämnda grupper skulle välja Sverige
Så hypnotiskt är det

Kan vi försöka hålla oss till den centrala frågeställningen? När blir ett valresultat något man inte med gott samvete kan respektera?
Citera
2026-09-15, 15:48
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHmm
Kan vi försöka hålla oss till den centrala frågeställningen? När blir ett valresultat något man inte med gott samvete kan respektera?
Jag respekterar det fria valet oavsett. Åsikter kan jag har och har rätt att ha men det folket valt, så får det bli tills nästa gång. Folk är dumma och kortsiktiga, det kommer bita dem i röven men då är det deras problem.
Citera
2026-09-15, 16:01
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det är väl tveksamt att något resultat behöver respekteras när ena sidan massimporterar röda röster från fientliga kulturer från andra kontinenter i 100k tals varje år, som hatar svenskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in