2026-09-15, 11:50
Medlem
Några fler som tänder rejält på att visa upp sin fru/sambo/flickvän naken för andra? Jag blir sjukt kåt av att andra män tänder på att se min fru naken och gärna runkar till henne...

Har tagit med henne till nakenstrand och sett massor av män som runkar till henne. Älskar att klä upp henne i tajts och se hur andra män spanar in hennes stora röv på stan.

Fler som tänder på det? Vad har ni isåfall gjort?
Citera
2026-09-15, 14:35
Medlem
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmMinArsladeFru
Några fler som tänder rejält på att visa upp sin fru/sambo/flickvän naken för andra? Jag blir sjukt kåt av att andra män tänder på att se min fru naken och gärna runkar till henne...

Har tagit med henne till nakenstrand och sett massor av män som runkar till henne. Älskar att klä upp henne i tajts och se hur andra män spanar in hennes stora röv på stan.

Var kan dessa män se din fru naken?
Citera
2026-09-15, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Var kan dessa män se din fru naken?

Har varit nakenstrand rätt ofta...

Tog med min fetrövade fru till en "porrklubb" i höstas och tog in henne i ett rum med glasvägg. Där tog jag av henne helt naken medan nästan femton gamla snuskgubbar och pervon såg på... Så jävla läckert
Citera
2026-09-15, 15:50
Medlem
george.sthlms avatar
Intresset för fetrövade kärringar är mycket begränsat i min del av världen
Just so you know
Citera
2026-09-15, 20:34
Medlem
Sinnerstens avatar
Du är väl stolt, antagligen?
Citera
2026-09-15, 21:08
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:

Med kläder på.

Varför tänker man så?

I mitt fall gäller det då att ingen bryter mot lagen på torget men att titta på min vackra kvinna är helt ok. Hur det påverkar mig är nog status på något sätt. Lite altruistiskt: Kolla in min kvinna, se vad ni kan fånga och ha det så här bra ungefär.
Citera
2026-09-16, 07:09
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Så män sitter alltså helt öppet och tokrunkar på nakenstränderna när/om de ser något snyggt? Jo, det känns ju rimligt.

Och för egen del så tyckte jag absolut om när andra män spanade in min kärring, fast det gjorde mig egentligen mer stolt än tänd. Och det har bara hänt när hon haft kläderna på. Men som den retsticka jag är så hände absolut när vi t.ex. hade varit ute på krogen och jag märkte att andra män dreglade att jag lät handen glida ner och smeka häcken när vi gick, för att verkligen poängtera att om ca. 30 så är det jag som kommer att klyva de där fasta skinkorna.
Citera
2026-09-16, 08:06
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Så män sitter alltså helt öppet och tokrunkar på nakenstränderna när/om de ser något snyggt? Jo, det känns ju rimligt.

Tyckte också det lät orimligt men är ju fullt möjligt på t ex Ågesta, om man går till vänster genom buskaget ut till vattnet så håller det till runkare där. Har själv varit där ute och knullat med runkande åskådare i ring runt.
Citera
2026-09-16, 09:23
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Har varit nakenstrand rätt ofta...

Tog med min fetrövade fru till en "porrklubb" i höstas och tog in henne i ett rum med glasvägg. Där tog jag av henne helt naken medan nästan femton gamla snuskgubbar och pervon såg på... Så jävla läckert

Tyckte hon de var lika kul?
Citera
2026-09-19, 16:49
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto