Citat:
Ursprungligen postat av
bunnyboy
"Återvandring" är etnisk rensning. Det är ju lite kul att det alltid bara är 2-3 gruppvåldtäktsmän som ska utvisas när det kommer kritik mot de uttalade idéerna om att slänga ut hundratusentals. Och fan hela valrörelsen var väl full med typ toppstudent på Chalmers utvisad. Stå för det istället för att fega ur.
Etnisk rensing måste innebära tvång eller våld för att överge sitt hem. Det går inte att bara sitta hemma och vara incel och ba: "jag har ingen tjej och inga barn det är folkmord mot vita"
Jag har kommit fram till att skåningarna avgjorde valet. Och det är OK att de har kvar sina åsikter, bara vi kan mötas i att Drakar och Dragqueens ska hålla hippa på bibblan.
Hahaha helt efterbliven. Muslimer kan inte bli etnisk rensad för att 1) Sverige/Europa är inte deras hemland, dom har inget anspråk på vårt land och svenskar har ingen skyldighet att låta dom bo här. Och 2) det finns 2000 miljoner muslimer jämfört mot 8 miljoner svenskar, vem är egentligen minoriteten här? Ditt påstående är därför fullständigt absurt, det är ungefär som att hävda att det var judarna som etniskt rensade tyskarna under andra världskriget. Det skulle för övrigt inte förvåna mig om du tror på sådana konspirationsteorier, vänstern präglas ju av antisemitism. Jag skulle tippa på att du är antingen muslim eller kvinna. Det är den enklaste förklaringen till din förvrängda verklighetsbild och din antirasism. Då får man hoppas att det är du som blir indragen i en buske och våldtagen i alla hål av Ahmed och hans broschor, istället för någon oskyldig.
Så vitt jag vet har inte en enda svensk medborgare blivit utvisad, trots vad SVT eller Aftonbladet påstår. Det är endast illegala invandrare som har utvisats. Och om du vill ha drakar och dragqueens i det nya Swedistan - tyvärr, det är haram. Och om du vill veta vad som händer med saker som är haram så kan du ju besöka valfritt muslimskt land. När du ändå är där kan du fråga kvinnorna hur jämställda de känner sig. Det är synd att hjärntvättade människor som du inte kommer att inse att islam är oförenligt med västerländska värderingar förrän det är för sent.