Citat:
Ursprungligen postat av
Dbt24
Det säger ju en hel del om din intelligens att du tror att det är "etnisk rensning" när Muhammed blir utvisad efter att han och hans broschor våldtagit en svensk flicka på väg hem från skolan. Det är väl därför du är alldeles för dum för att inse att den verkliga etniska rensningen pågår just nu mot svenskar (och européer överlag). Om 10-20 år kommer svenskar att vara en minoritet i Sverige, vi är redan bara 64%.
"Återvandring" är etnisk rensning. Det är ju lite kul att det alltid bara är 2-3 gruppvåldtäktsmän som ska utvisas när det kommer kritik mot de uttalade idéerna om att slänga ut hundratusentals. Och fan hela valrörelsen var väl full med typ toppstudent på Chalmers utvisad. Stå för det istället för att fega ur.
Etnisk rensing måste innebära tvång eller våld för att överge sitt hem. Det går inte att bara sitta hemma och vara incel och ba: "jag har ingen tjej och inga barn det är folkmord mot vita"
Citat:
Ursprungligen postat av
Dbt24
Du behöver inte flytta, du röstar så att det kommer hit istället. Det är liksom min poäng. Eller är du verkligen så naiv att du tror att dessa våldsbejakande kulturer och religioner bara släpper sina värderingar och åsikter vid gränsen? Valet 2026 var det första valet där muslimer ändrade utfallet, och det är långt ifrån det sista. Tack vare nyttiga idioter i vänstern.
Jag har kommit fram till att skåningarna avgjorde valet. Och det är OK att de har kvar sina åsikter, bara vi kan mötas i att Drakar och Dragqueens ska hålla hippa på bibblan.