2026-09-15, 16:47
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
En barnunge som bara stör partiledardebatterna?

Ja vilken proffs.

För att du är kommunist och vill mörda alla som inte förstått dig så innebär det inte att alla andra kommunister är goda.
Nja, kanske en oslipad diamant,
Citera
2026-09-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
JÅ är fortfarande ung, Magda kommer avgå mkt tidigare än Åkesson kanske redan under vintern om hon misslyckas med regeringsbildningen, hon är snart 60 år och gammal och sliten..Dadgostar kommer säkert att avtacka Åkesson den dagen han avgår, hon är smart och proffsig, inte alls som magda

Sedan säger hon väl något sarkastiskt som "nu önskar jag dig lycka till med allt och förhoppningsvis kommer denna plenisal att bli mer rumsrent hädanefter"
Citera
2026-09-16, 06:16
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Då Stefan Löfven,Annie Lööf,Gustaf Fridolin etc har avgår brukar partiledare ge ett tacktal till den som avgår och presenter brukar vara förekommande om det så handlar om basala gåvor som korv, osthyvel, tavlor etc.

Den dagen då Jimmie avgår som partiledare ställer jag mig tveksam om några partiledare kommer att ge honom ett tacktal och presenter. Tidöpartierna är högst troligt det kommer att ske men ställer mig tveksam om det röd-gröna gör det och framförallt Nooshi och Magdalena.

Vad tror ni?
Jag tror inte Jimmie någonsin kommer avgå som partiledare, jag tror han kommer stanna kvar som partiledare så länge han lever.
Citera
2026-09-16, 10:14
Medlem
Batagares avatar
Ja, en kollega på jobbet, som varit med länge.
Skilj mellan sak och person.
Citera
2026-09-16, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
JÅ är fortfarande ung, Magda kommer avgå mkt tidigare än Åkesson kanske redan under vintern om hon misslyckas med regeringsbildningen, hon är snart 60 år och gammal och sliten..Dadgostar kommer säkert att avtacka Åkesson den dagen han avgår, hon är smart och proffsig, inte alls som magda

Är hon smart tycker du? Hon kan ju inte ens vad 8x7 är 🤯
Citera
2026-09-16, 14:04
Moderator
Diagorass avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2026-09-16, 15:18
Medlem
Citat:
Då Stefan Löfven,Annie Lööf,Gustaf Fridolin etc har avgår brukar partiledare ge ett tacktal till den som avgår och presenter brukar vara förekommande om det så handlar om basala gåvor som korv, osthyvel, tavlor etc.

Den dagen då Jimmie avgår som partiledare ställer jag mig tveksam om några partiledare kommer att ge honom ett tacktal och presenter. Tidöpartierna är högst troligt det kommer att ske men ställer mig tveksam om det röd-gröna gör det och framförallt Nooshi och Magdalena.

Vad tror ni?
Beror på om man ändrar policyn till dess. Vi får fråga dagens förskoleelever vad de säger eftersom Jimmie kommer klamra sig kvar till han har pension för resten av livet.
Citera
2026-09-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Beror på om man ändrar policyn till dess. Vi får fråga dagens förskoleelever vad de säger eftersom Jimmie kommer klamra sig kvar till han har pension för resten av livet.

Knappast att SD kommer åka ur riksdagen.
Citera
2026-09-16, 20:38
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickanX
Är hon smart tycker du? Hon kan ju inte ens vad 8x7 är 🤯
Majoriteten av hennes väljarkår vet inte ens vad 2+2 är så det betyder inte så mkt, V har övergivits av dom traditionella väljargrupperna, (gruvarbetare i norr, varvsarbetare i söder) inte ens trasproletariatet i dom större städerna finns längre kvar i någon större utsträckning, dom röstar på MP, istället satsar V på invandrarna, och där går hon hem..
Citera
2026-09-17, 00:02
Medlem
Citat:
Knappast att SD kommer åka ur riksdagen.
Inte då. Deras valboskap av korkade människor som tror klanledarens lögner kommer alltid finnas.
Citera
2026-09-18, 07:21
Medlem
En diktator avgår inte frivilligt. En kula är nog det enda som skulle få honom att avgå.

Citat:

Vad tror ni?
Citera
2026-09-21, 09:08
Medlem
Comitiums avatar
Citat:

Vad tror ni?
.
.
Nej det blir nog inga presenter. Kommer att tänka på Stefan Löfven som aldrig debatterade med Jimmie Åkesson om de konkreta samhällsproblemen utan bara smutskastade honom och sa fula ord om SD. Löfven avfärdade allt som Jimmie Åkesson sa som något avskyvärt. En sak som jag kommer ihåg att han sa var att du som vanligt skyller allt på invandringen. Och jag tänkte då liksom nu att ja det är klart eftersom massinvandringen skapade prolem på alla samhällsområden som skolan, gatuvåldet med skjutningar och sprängningar, bidragsfusket och den ekonomiska brottsligheten, sexualbrotten, de enorma sociala kostnaderna för de bidragsberoende o.s.v. o.s.v. Så visst hade han rätt Jimmie Åkesson. Nu svartingar med usel vandel även in i Sveriges Riksdag. Jösses.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in